Dobrovoljni rob

Upoznavanje u Bosni
Pravopis autora sačuvan

Moj muž i ja, moja prijateljica i njen muž i još jedna porodica dogovorili smo se da idemo na jezero. Morali smo putovati prilično daleko, pa smo odlučili otići tamo sa šatorima na nekoliko dana. Opustite se, zabavite se. Svi smo se vozili u istom autu, tako da sam morala da sednem u krilo svom mužu i prijatelju.Pošto je moj muž sedeo napred, drugi, koji se zvao Simas, je sedeo za volanom auta. Sjela sam u Pavelovo krilo. Moji prijatelji su se zvali Lina i Salva. Sjedili su jedno pored drugog. Sjedio sam leđima okrenut vratima, a Pavel mi je jednu ruku stavio na koljena i držao je tamo, a druga mi je bila iza leđa držeći me za struku. Pošto smo išli na odmor, obukli smo se kako smo hteli. Neki u kratkim hlačama i bluzi, neki u sportskoj odjeći. Samo sam bio obučen u sportsku odeću. Vozili smo se, pričali i šalili se. Ali osjetio sam da se ruka koja mi je bila na struku spustila i počela da me mazi po zadnjici kroz pantalone. Pošto sam sjedio leđima okrenut vratima, niko to nije Sastanak u autobusu 2 dio vidjeti. Takođe sam uopšte nastavio da pričam. Pošto nisam obraćao pažnju na ovo, prsti su počeli da mi se uvlače u pantalone i da me maze po guzici. Pogledala sam ga, nasmiješio se, ali nije zamjerio ruku sa mojih pantalona. Kada sam se okrenula, ruka mi je počela da se probija kroz gaćice. Pomilovao me po guzici, ali njegovi prsti nisu mogli dalje skliznuti pošto sam sjedila na njemu. A tu su sedeli i drugi, njegova žena, devojka i ispred, moj muž. Dobrovoljni rob Prst je htio da sklizne do moje stražnje rupe, ali nije mogao. Tako se ruka smrzla ispod gaćica. A odozdo me je gurnuo kakao predmet, tvrd kao kamen. Ovo je bio njegov štap. Bila je toliko tvrda da se činilo kao da me može probiti. S obzirom da sam sjedio na kolenima, štap mi je bio sa strane na butini.Podignula sam se koliko sam mogla i sjela tako da je njegov štap završio tik uz moju macu. Ovaj štap je počeo da vrši veliki pritisak na moju macu, a ako su mi nedostajale pantalone, verovatno mi je pocepao i gaćice. Pogledao sam Pavela, bio je ćutljiv i crven. Neko je pitao da li je bolestan. Ali Pavel je rekao ne, bio je zdrav. I bilo mi je prijatno i zanimljivo. Mojoj maci je bilo toliko muka od Pavelove stvari da sam zapalila. Dobro je da sam stavio uložak kod kuće, inače bi mi gaćice i pantalone bile mokre kada bih morao da izađem iz auta. Jednostavno nisam mogao da zamislim šta se dešava u Pavelovim pantalonama. Kako bi izgledao da je došao u pantalonama.
Konačno smo stigli na mjesto gdje smo planirali postaviti šatore. Pavel je morao maknuti ruku s mojih gaćica. Pošto sam prvi izašao iz auta, namjestio sam pantalone i pogledao Pavela. Na mjestu gdje je bila glava njegovog štapa bila je mala jama. Pošto su mu pantalone bile tamne, nije se baš videlo. A drugi je jednostavno nisu primijetili.
Muškarci su postavljali šatore, moj Dao i moj muž su otišli po drva za vatru, a Pavel i ja smo otišli na imanje da donesemo vodu za piće i supu koju ćemo ukrasti. Da bismo stigli tamo morali smo hodati oko kilometar kroz šumu. Istim putem kojim smo i mi stigli. Pa sam otišao s njim. Kada smo se sakrili i više nismo bili vidljivi, Pavel se približio sobi, ja sam ga pogledao, a on mene. Čekaj Valna, stao sam, nasmiješio se, spustio kantu koju je nosio, zagrlio me oko struka i počeo da me ljubi. Prvo nisam htela ovo, ali njegove ruke su odmah ušle u moje pantalone, zgrabile me za dupe i pritisnule uz sebe. Poljubio me je tako strastveno da više nisam mogla odbiti. Jedna ruka mi se podigla do struka i došla do grudnjaka.Počela je kliziti ispod pojasa, ali je bio jako zategnut i bilo mu je teško da se potpuno uvuče ispod njega. Zatim se i druga ruka podigla na vrh i otkopčala moj grudnjak. Sada mi je mogao slobodno mijesiti grudi. sniffing Tajne price Svidjelo mi se, ljubio me i rukama držao grudi, gnječio ih, vukao na strane, gore. Sa dva prsta je držao bradavice i uvijao ih. Osjećao sam se tako dobro da sam bio sav napuknut od toga. Osjetila sam da su mi gaćice mokre, uložak je već bio potpuno mokar. Počeo sam da lupam nogama, jer više nisam mogao mirno stajati. Hteo sam da ga uhvatim za nogu svojom nogom. Hteo je ponovo da mi zavuče ruke pod pantalone, ali sam ga odgurnula. Vrijeme je prolazilo i morali smo ići dalje od vode. A onda su ostali počeli da sumnjaju. Nije hteo da stane, ali sam rekao da ćemo nastaviti kasnije, a onda me je ostavio na miru i rekao da će sačekati. Žena mog trenera_3 dio sam grudnjak i namjestila grudi u grudnjak. Zatim se malo odmaknula od njega, stavila ruku u gaćice i okrivila ga na svom mokrom jastuku. Kad sam pogledao Pavela, oči su mu bile tako velike. Ovo je za njega vjerovatno bilo neočekivano. Nasmiješio sam se i zavibrirao zaptivku. Sada više niko nije štitio moje gaćice od moje vlage. A kad bih tek Dobrovoljni rob da padam u vrućinu, svi bi to odmah primijetili. Ali Pavel i ja smo došli na imanje, uzeli vode koliko nam je trebalo i vratili se ostalima. Vatra je već gorela, šatori su takođe bili postavljeni. Verovatno smo se predugo zadržali. Muž mi je prišao i poljubio me. Pavel je otišao do svoje žene, i nju je poljubio. Osjećali smo se kao da se ništa između nas nije dogodilo.
Smračilo se i sjeli smo kraj vatre. Sedeli smo dosta dugo, umorili se od svega i otišli u krevet. Pošto nije bilo vruće, obukao sam šorts i košulju. U šatoru je još vruće. Noću sam htio pobjeći u šumu.Ustao sam da nikoga ne probudim, izašao iz šatora i otišao desetak metara u stranu. Skinula je šorc i gaćice i sjela. Počeo sam pisati jer je bila buka u prednjoj sobi. Kad sam podigao pogled, Pavel je stajao ispred mene. Tajne price šamaranje Ustao je i pogledao me, završio pisanje i ustao. Nisam ni obukao šorts, ustao sam i pogledao ga. Noću je teško vidjeti, veoma je mračno. I odmah me je rukama uhvatio za pičku, čak sam se i uplašila, htela sam da vrisnem. Ali Pavel mi je pokrio usta svojom drugom rukom i nisam mogao vrisnuti. Onda je počeo da me ljubi, a ruka koja je bila na mojoj pički, jedan prst je skliznuo u mene. Raširila sam noge malo šire i sada je Pavelova ruka lako mogla da se kreće po mojoj mački. Pomerio se i prst koji je bio uronjen u mene. Okrenuo ga je, njegova druga ruka je već bila ispod mog maikoija. Počela je mijesiti moje grudi. Osjećala sam se tako dobro, a on me je sagnuo i pričvrstio svoj kolac na moju pičku. Moja maca je već bila mokra i osjetila sam kako je njegov ulog počeo tonuti u moj um. Počela sam da stenjam, bilo mi je tako dobro da je neko mogao čuti moje uzdahe. Ali onda mi je Pavel nešto ubacio u usta. Bila je to neka vrsta tkanine. Pavel je počeo da pojačava tempo. Jedva sam stajao na nogama i odjednom je došlo do eksplozije. Udario me mlaznjak, drugi me je već udario. Na leđima. Pavel je izvukao svoju stvar iz mene. Ali prvi udarac je bio veoma jak. Doživjela sam orgazam, a kada je završio, pala sam na tlo. U blizini je Pavel zaspao. Nakon što sam neko vrijeme ležao, ustao sam, leđa su mi bila prekrivena spermom, cijela maca mi je bila jako mokra. Trebalo mi je nešto da se osušim. Morao sam da skinem gaćice. Skinuvši ih, počeo sam da trljam macu, pa leđa. Nakon što sam se osušio, moje gaćice su bile jako mokre. Ni njih nije bilo gdje Naš šef, Pavel je ustao sa zemlje. Uzeo mi je gaćice iz ruku i stavio ih u džep. A u mojim ustima su bile i gaćice.Bile su ženske, vjerovatno su pripadale Paulovoj ženi. Iako su i oni već bili mokri od moje pljuvačke. Morao sam živjeti bez njih. Obukla sam šorc i otišla do šatora u kojem je ležao moj muž. Pavel je otišao u svoj šator. Moj muž je nastavio da spava. Niko ništa nije primetio. Nisam mogla dugo da zaspim, zagrlila sam muža i zaspala.
Ujutro, kada smo se probudili, odmah smo otišli na kupanje i obukli kupaći kostim. Izgleda da ga niko nije video. I ja sam išao sa drugim kupatskim prijateljima. jebanje u kuhinji price Pridružili su nam se i naši ljudi. Odlično smo se kupali i svi su bili zadovoljni. Onda smo morali skuvati nešto za jelo. Svi muškarci su bili gladni, a i mi žene. Vodu koju smo imali za piće potrošili smo na kafu i čaj. Tako da više nije bilo vode i trebalo ju je ponovo donijeti sa ovog imanja. Pošto je vrijeme bilo lijepo, odlučili smo da ostanemo još jedan dan. Svi su se složili sa ovim. Pošto smo Pavel i ja već otišli po vodu i znali gdje je, opet nam je naređeno da je donesemo. Pavel se ponašao kao rob, ali sam mu to učinio zabavnijim. Išla sam u kupaćem kostimu i nisam ništa obukla.
Čim smo se sakrili iza drveća, Pavel me je odmah uhvatio za ruku, prislonio na drvo i ponovo počeo da me ljubi. Sada nije ništa rekao, ja sam mu bila kao žena, ili kao prostitutka koja mu pripada. Boljelo me jer me drvo grebalo po leđima. Odgurnuo sam se od drveta, Pevel je uzeo moju butinu i počeo da je diže što je više moguće. A druga noga je ostala na zemlji. Podigao ju je dok nije zabolelo. Nisam više mogla da izdržim i počela sam da se odgurujem od njega. Onda me je spustio na zemlju, pomerio mi kupaći kostim na dnu u stranu i verovatno me probio sa dva prsta. Čak su mi se oči zakolutale. Bilo je toliko neočekivano da sam bila spremna da vrisnem, ali on me je poljubio i nisam to mogla.Gnječio mi je grudi kroz kupaći kostim i prstima radio u mojoj pički. Zbog struje sam počeo da se pečem, Pavelovi prsti su postali klizavi, on ih je izvukao i hteo je da zabije još prstiju u mene. Raširio mi je noge što je više moguće i počeo da uranja prste. Ali nisu se baš uklapali u mene. Zatim je spustio kupaće gaće i počeo da gura svoj kolac u mene. Vjerovatno je bio vrlo pozvan, a ja sam bio jako mokar, jer je njegov ulog odmah otišao do samog dna. Počeo je da radi, a ja sam jedva stenjala, pošto su moja usta bila okupirana njegovim ustima. Jednom rukom je spustio moj kupaći kostim i sada mi je direktno gnječio grudi. Prstima je uhvatio bradavicu i počeo je uvijati u stranu. Zatim je počeo da mesi. Vjerovatno je zamišljao da sam krava, jer je upravo počeo da me muze. sifilis Tajne price Bože moj, moje grudi su postale tako crvene i tako tvrde. Bradavice su bile poput kamenčića. Bilo je to neopisivo, morao sam biti na svom mjestu da bih zaista osjetio ono što slavim. Kretao se tako bijesno, da mu se kolac toliko zgnječio kada je ušao u mene. I odjednom je ušao u cijelu dužinu i ukočio se, nakon kratke pauze udario me je snažan mlaz. Verovatno je otišlo pravo u matericu. Jer me je udario strujni udar i onesvijestio sam se.
Kad sam došao sebi, Pavel je sjedio pored Moji univerziteti, a ja sam ležao na zemlji. Prsa su mi bila crvena kao zrela trešnja. I mene je povrijedila. Noge su mi ostale raširene, a nešto je teklo iz moje mace. Vjerovatno je to već bio koktel koji smo Pavel i ja napravili. Morao sam da idem, pa sam namjestio kupaći kostim na mački, odmah je postao mokar. Ali ništa se ne može učiniti. Zavukla sam grudi u kupaći kostim, boljele su. Dobro je što ju je kupaći kostim potpuno prekrio. I tada su svi odmah primijetili. I oboje smo otišli po vodu.Kada smo prišli bunarcu, otišla sam iza ograde i malo dodirnula svoju pičku i kupaći kostim. Kada smo stigli do ostalih, već su nas čekali. Rekli su da nas više neće pustiti dalje od vode. Predugo smo nosili vodu.
Te noći se više nisam zajebavala s Pavelom, na njegovo mjesto je došao moj muž. Lepo smo se zajebavali u šatoru. I muž i ja smo bili zadovoljni. Naravno, primetio je da nešto nije u redu. Ali nije ništa rekao, razumeo me je. Jer sa takvom figurom nemoguće je ostati bezgrešan. Njemu je važno da sam ja sa njim. Ujutro smo jeli, ko je htio više plivati. Nisam htela da plivam, samo sam pakovala stvari. I svi su otišli kući. Samo što je sada njegova žena sjedila na Pavelu. I tako se piknik završio. Sigurno više nema takvih žena koje se tako jebaju kada imaju svog muža u blizini.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 55 Prosek: 4.2]

25 komentar na “Dobrovoljni rob Tajne price price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.