Pa zašto sam dirao ove cipele

Upoznavanje u Bosni

Zvono na vratima je zvučalo kao zvono. Ko je došao tako kasno. Htjela sam jedno veče sjediti kod kuće i gledati te!. Ali, pošto je posetilac verovatno ugledao svetlo na prozoru, bilo bi ga nemoguće sakriti i ja sam gazio da ga otvorim.

Julia je stajala na pragu (koju nisam očekivao da ću vidjeti):

- Zdravo, Sergej. Žao mi je zbog današnjeg dana, ali raskinula sam sa dečkom i bila sam na ivici: rekla je: "Mogu li da uđem?"

„Naravno, uđi“, odmaknula sam se.

Danas na predavanju na fakultetu, ona i ja smo se jako posvađali. Generalno, ne zbog bilo čega: samo neke male stvari, ali velike.

-Nisi mnogo uvređen?

- Ne ne. – Čak sam bio malo zbunjen – Uđite u sobu.

– Čekaj, ovo je znak pomirenja. – i Julia mi je pružila paket. Otvarajući ga, pronašao sam bocu odličnog francuskog vina i neku vrstu sira.

Yulka i ja već tri godine studiramo u paralelnim grupama na Pravnom fakultetu na fakultetu, a prije toga smo se poznavali u školi, ali nikada nismo blisko komunicirali, iako smo živjeli u susjednim kućama. Julia je veoma privlačna devojka i verovatno bih joj prišao, ali uvek je imala neke muškarce pet godina starije od nje, a ni ja nisam bila uskraćena ženskom pažnjom, pa nekako nije išlo:

Ona je ušla u sobu, a ja sam sa paketom u Kidnapovan_odlomak iz priče Škola sluškinja_1 -Sladak si. Vau. Cool kompjuter. Ima li interneta?!

- Ali naravno. - odgovorio sam ponosno, - Posvećeno.

– Mogu li provjeriti tvoju e-poštu?

- Zaboga!. Otvoriću vino i iseći sir.

- Super. Neću dugo.

- Da, barem do jutra!

Nakon ovih riječi Julija me je čudno pogledala, ali bez da je ništa rekla, sjela je za Majčina ćerka. Kada je sjela, suknja na njenoj guzici se stegnula i ja sam progutao pljuvačku. Šta dođavola?!. Zašto nisam vidio lijepo dupe. I povukao sam se Ljut muž ili se sve promijenilo nakon vjenčanja kuhinju.Dok je vino disalo, sekao sam sir, ali pred očima mi je stajalo Julinino dupe, pokriveno suknjom. Kad sam završio, kurac mi je već toliko pucao u farmerke da me je čak i malo boljelo. Pa zašto sam dirao ove cipele Ušavši u sobu, vidio sam da je Julija uronjena u dubine interneta i da nije primijetila ništa oko sebe. Dupe joj je još više stršilo i gledajući je počeo sam da se znojim.

„A. Dođi šta bude!" – odlučio sam i, stavivši poslužavnik na sto, prišao joj s leđa.

Činilo se da Julija ništa ne primjećuje uokolo, ali kada sam je poljubio u rame kroz tanku tkaninu njene bluze, nije se ni trgnula, ali se nije ni okrenula, a ja sam odlučio da nastavim. Zagrlivši Juliju s leđa, ruke su mi klizile preko njenih ramena do struka. Lagano se napela i pritisnula potiljak na moja prsa. Vrhovima malo raširenih prstiju, osjećajući baršun njene kože, milovao sam je po stomaku. Julia je počela brže disati i pritisnula svoje dupe uz moja bedra. Usnama sam joj dodirnuo vrat, a onda sam vrhom jezika prešao od njenog ramena do njenog uha, usput je lagano grizući za vrat. Julia je zastenjala i naježile su joj se na koži. Čvrsto je ljubio potiljak, tačno ispod linije kose, penjući se ispod pramenova koji su padali. prsti, čvrsto stisnuti, Monolog o ribolovu - 3_1 se po ivici suknje ispod nje. “kost” karlice. pubis. još jedna “kost”: Blago se izvijajući i stenjajući, Julija je pokrila moju ruku svojom, usmjeravajući je niže. Pratim njen poziv, druga ruka se diže do stomaka, stavljajući ceo dlan na njega, kao da još čvršće privlačim Yulino ispruženo dupe uz moju karlicu. njene usne i dalje ljube moj vrat sporim, sočnim poljupcima: Konačno se okrećućiusnama traži moje usne: nađe. Počinjem da otkopčavam bluzu bez prestanka da se ljubim. Podižući je, okrećem njeno tijelo prema sebi, sjedam je na sto, čvrsto joj Nečuvena glupost zadnjicu dlanovima. poljubac. poljubac.strastveno, čvrsto. dugo. mmmm.

U ovom trenutku Julija me grli jednom rukom, a drugu stavlja ispod džempera. Moji napeti prsti klize duž Julijinih leđa, čvrsto pritiskajući. od guzice nagore. do prsluka. otkopcam ga. Skidam ga zajedno sa bluzom, a istovremeno se oslobađam džempera: Ruka joj otkopčava farmerke i penje se u njih. Osećam njen dlan sa svojim članom iscrpljenim od uzbuđenja, pomeram karlicu prema njoj, saginjem se, grizem joj donju usnu i povlačim je unazad. Ona pritišće svoje gole i već uspravljene bradavice na moja grudi, a zatim oslobađa moj penis iz mojih pantalona i, spuštajući oči, gleda u njega. Penis se još više napreže i ona počinje da ga miluje prstima, hvata, stišće malo jače. šamaranje sisa Sex avantura Izmiče mi jecaj. Odmaknuo sam se malo, klizeći kažiprstima od ramena do bradavica. Ona opet spusti pogled na moj penis. dotakne mi rame usnama. sklizne malo niže. nežno ljubi udubinu od mog vrata sa njenim jezikom duž ključne kosti. duž mog vrata. do mojih grudi. polizala jednu bradavicu. drugu. uvrćući bradavice jednu po jednu svojim jezikom. ruka hvata penis. palac na frenulumu. miluje ga. skliznuo sa stola. potrčala je jezikom od vrata niz stomak do pupka.mazi ga.jedna ruka se naslanja na moju zadnjicu.malo je stisne.drugom rukom nastavlja da stiska i mazi penis.trcim ruke kroz njenu kosu i zatvorim oči, nastavljajući da je posmatram ispod spuštenih trepavica. Dodirnula je usnama već zapaljenu glavu. polako uzima u usta.rukom pocinje da miluje testise.u ustima je samo glava.jezik se mice oko nje.dodirne frenulum pa mokracu. Gledam kako su Juline usne stisnule glavu, kako glatko nestaje između njih.donji stomak počinje da se grči od užitka: Pa ga je pustila iz usta. prelazi jezikom po glavi. nežno liže, grize. igra se samim vrhom glave jezikom. uzela u usta, uronila do kraja. usne čvrsto stežu dršku. jezik se kreće oko glave. prstima prstima testise ponovo oslobodio penis iz usta. jezik duž osovine. da testisi. polizali su ih. opet gore, snop je vrhom jezika dodirnuo frenulum. Sex avantura u vojsci mokraćnu cijev. samo sam vrh. jedva dotaknuo, zadirkujući. bacam nazad sa Julijinom čelom, da me nista ne spreci da je vidim.Julin jezik je ispod frenuluma, jedva ga dodiruje. penis je slobodan i trza se od pulsiranja, sad dodiruje jezik, pa opet otkida: Uzela je penis opet u usta.podignula me.pogledala me u oci.I,naglo,progutala je do kraja.sisa penis,pritisne jezik cvrsto uz vrh usana. penis pulsira.opet ga je lagano pustila.u ustima joj je samo glava.jezik se brzo pomiče po glavici.mazi frenulum.mokraćovod.drhtim cijelim tijelom srce kuca sve češće, podižući uzbuđenje do krajnjih granica!. Jezik joj se kontinuirano kreće oko glave. siše ga. čvrsto pritišće uz usni otvor. siše ga dublje. druga ruka miluje skrotum. opet cijelom dužinom. do grlo. penjem se rukom u Julininu kosu, stiskam je i zaustavljam pokrete njene glave, drugom rukom drzim penis za podnožje, usmeravajući ga između njenih usana, penis joj plitko prodire u usta, pola glava, pokreti su spori, spori. Julinine usne ga čvrsto stisnu i jezik čvrsto pritisne uz dno glave. Očima tražim njen pogled. Julinini prsti miluju moju bradavicu, osjećajući kako srce kuca sve češće. i sve češće. i sve češće. iiiiii: Čini mi se da cijelo tijelo probija nešto nesvjesno, nešto ludo, nevjerovatno. Vrištim osjećajući približavanje ejakulacije. Krećem se što je moguće sporije, povlačeći se do posljednjeg: Yulin jezik je na frenulumu. .njene usne cvrsto stisnu glavu.penis pulsira, sisa glavicu.aaaaa, vrisak postaje nekontrolisan.pulsacija prelazi u karakteristične grčeve.još više usporavam pokrete. Malo se pomeram, vrhom glave opipavam njen jezik.malo sperme tromo napušta penis. erupcija se lagano povlaci. Nastavljam suptilne pokrete karlice: opet vrisnem. najzad seme preuzima, snažno se izliva u porcijama: prestajem da osećam bilo šta, a u isto vreme osećam sve. celo telo čami od zadovoljstva, ispušteno gustim, obilnim mlazovima sperme: Julija je pustila penis iz usta. progutala. oblizala glavu jezikom. zatim usne. ponovo se nagnula prema penisu .lizala ostatke sperme sa glave.prošla jezikom po osovini.dodirnula njime frenulum,podigla.ljubila me u usne.zagrlila sam je, uzvraćajući joj poljubac. .osetljivost celog mog tela je pojačana od orgazma koji sam upravo doživeo, zbog čega se stresem, ponovo osećajući njene bradavice na svojim grudima.

Čvrsto je grlim, ruke pomalo grčevitim pokretima hodaju po Julijinim leđima, podižu se više, stišćući joj ramena, spuštaju se, stežući joj zadnjicu: otkopčavam joj suknju, a ona nam pada na noge: Julija se čvrsto pritisne, često diše i stenje blago.Nastavljajući da ljubim, ponovo je posedam na ivicu stola, stisnem joj struk dlanovima, milujem je po bokovima: Julijine ruke su na mojim ramenima, kolena su joj blago razmaknuta: Opet se malo udaljim od nje. Ja stavim palac na kapuljaču. sporim, čvrstim pokretima nekoliko puta kotrljam klitoris s jedne na drugu stranu, vagina blista, curi sok: Ona drhti: dlanom mazim butine nastavljajući da masiram klitorisstisnem malo čvršće ruku. Julia počinje da gori, lagano se naježi: Ne prestajući da milujem klitoris, provlačim glavicom između usana, lako klizi po mokroj međici. penis postaje ponovo teško. Nastavljajući polako i čvrsto maziti klitoris, zabijam glavu između stidnih usana, pomičući je gore-dolje i pritiskajući sve jače i jače:

– Želim te. toliko te želim. – šapuće Julija, šireći noge šire i obavijajući ruku oko mog penisa.

Bilo je veče. kondilomi price Arthur je sjedio na pramcu čamca sa šest sjedišta, povremeno pljuvajući u vodu. On je relativno nedavno počeo sa transportom na ovom dijelu široke rijeke sporog toka. Međutim, i njegovo ograničeno iskustvo mu je govorilo da će u predvečerje neko sigurno tražiti da ga prevezu na drugu stranu. Užurbane turističke rute presecale su ravnicu u različitim pravcima, a najbliži most bio je malo udaljen čak i za lokalne standarde.
Predosjećaj nije prevario: vitka ženska figura pojavila se na pitomoj stazi koja je vodila do vode. Žena je očigledno bila u žurbi. Putna torba srednje veličine visila je na njenom preplanulom ramenu, nemilosrdno kucajući po boku, kao da je isklesana rukom veštog majstora. Haljina, koja joj je jedva pokrivala ramena, lepršala je dok je brzo hodala, otkrivajući preplanula koljena. Udahnuvši, žena je upitala:
- Hoćeš li me odvesti na drugu stranu?
Artur ju je zamišljeno pogledao, gnječeći cigaretu u prstima, izlizanu tokom dana.
- Ne znam. - lijeno je povukao. - Obično čekam dok se ne okupe troje.
„Žurim”, žena je nestrpljivo prelazila s noge na nogu. - A onda, dobro ću platiti!
„Obično prebacim troje ljudi“, ponovio je Pa zašto sam dirao ove cipele „Platiću za tri“, nervozno je progovorila žena, počevši da se nervira. "Ne", nastavi ona žurno, "platiću više!" Koliko ljudi može primiti ovaj brod. - Ona je nehajno klimnula glavom prema čamcu, što je malo uvrijedilo nepokolebljivog nosača.
„To će te mnogo koštati“, hladno je odgovorio.
- Koliko. - rekla je žena naglo.
„Voleo bih da ti to uzmem u naturi“, izlanuo je Artur i u početku se i sam plašio onoga što je rekao, ali ga je onda obuzela radoznalost.
- U naturi. - Bilo je takvo iznenađenje u ženinom glasu da je Artur nehotice podigao oči i pogledi su im se sreli.
„Čini se da je dama inteligentna“, fragmentarne misli su jurile Arthurovom glavom. - "I dobro izgleda. Malo mršavo, ali dobro. I, očigledno, puna vreća novca."
Osim toga, primijetio je da su joj oči potamnjele od bijesa, a njena senzualna usta bila su iskrivljena grimasom prezira.
- Zašto se čuditi. - Arthur je skrenuo pogled i nacerio se. - Odvešću te do te obale - zar ne. I plaćaš mi upravo ovom stvari. to jest u naturi.
Arthur je osjetio da ga žena pažljivo pregledava i bilo mu je neugodno, iako je znao da je lijepo građen: njegovo preplanulo tijelo, kao da je isklesano sjekirom iz komada hrasta, obično je ostavljalo snažan utisak na žene s kojima je morao da se bavi.
Ljetnje veče je nestalo u tišini. Arthuru Kompletno izdanje Breaking Weekend učinilo da čuje nemirno disanje žene koja je stajala ispred njega. Nije Aria i pogledao ju je. Na njegovo veliko iznenađenje, u njoj se dogodila zapanjujuća promjena: od nedavnog izbijanja bijesa nije ostao ni trag, u očima joj je zablistao radoznalost i skriveno očekivanje.
"Spremna sam", rekla je polako i pogledi su im se sreli po drugi put.
"Ja. šalio sam se", promrmljao je Artur nesigurno.
- Je li tako. - žena je mlohala.
Arthur se mogao zakleti da je u njenom glasu bilo razočarenja. To mu je ponovo dalo hrabrost.
- Ne, naravno da si veoma lepa. - njegovo priznanje je izašlo tako nehotice da se žena osmehnula. - Sjedni!
Žena je sjela na krmu, malo se zavalila i zatvorila oči.Njen tanak, delikatan vrat sa tiho pulsirajućom venom davao je Arturu goruću želju da zarije usne u nju i poljubi je do besvesti, a njene vitke noge, blago otkrivene u blago razdvojenom prorezu haljine, privlačile su ga poput magneta. tata i sin Sex avantura Žena je jedva primjetno pomaknula noge i posjekotina se još više otvorila, otkrivajući uredan mladež na butini. Artur je progutao i nagnuo se na vesla. Postiđeno je pomislio da će na suprotnoj obali morati da ustane i da će ga pantalone, koje su virile dobrih tridesetak centimetara, odati.
Žena na krmi se promeškoljila.
„Pomozi mi da ustanem“, rekla je iznenada. - Noge su mi utrnule.
Arthur je napustio vesla.
- Pa, šta radiš. - žena mu je pružila ruku.
Iskre lukavosti zaiskrile su joj u očima. Artur je, kao opčinjen, ustao i pružio joj svoj široki, snažni dlan. Žena je bacila pogled na moćnu figuru i, lako se oslonivši na njegovu ruku, ustala. Odjednom, kao da je posrnula, umalo nije pala na njega. Arthurove izbočene pantalone ležale su na njenom mekom okruglom stomaku, jasno vidljivom ispod haljine.
- O. - uzviknula je i njene vlažne usne su se u iščekivanju otvorile.
Artur je, van sebe od požude, pritisnuo svoje moćne, snažne usne na njih. Stojeći u čamcu koji je polako plutao nasred rijeke, stopili su se u strastveni zagrljaj.
Arthurove ruke, pored njegove svijesti, počele su se micati. Posegnuli su za dragocenim mestima, ali ih je odeća sprečila da uživaju u svoj lepoti tela putnika. Pomogla je, obuzeta istom groznicom nestrpljenja.
Arthur se i dalje nije mogao nositi s dvije elegantne čipkaste čašice koje su joj prekrivale svježe grudi.A onda je, bez ikakvog vidljivog napora, otpustio domišljate kopče i konačno otkrio ono čemu je tako strastveno težio.
Gospođa, gušeći se od strasti, izložila mu je svoje čari, nestrpljivom pohlepnom rukom koja je prodirala kroz otkopčani patentni zatvarač ispod njegovih pantalona, ​​čas blagim stiskanjima, čas proračunatim pokretima, izazivajući Artura da tupo zareža. Kako bi spriječio da rasplet ne dođe prebrzo, Arthur je pažljivo spustio svoju putnicu na dno čamca i, podupirući svoje moćno tijelo težinom, potpuno je zauzeo. Noge su joj visjele sa strane, do gležnjeva u tamnoj riječnoj vodi. U posebno slatkim trenucima, tukla ih je po vodi kao divlja patka sa krilima ispod zmaja koji je pokriva. Sa prijatnim čuđenjem, Arthur je osetio njeno telo, iako lagano, ali gipko i snažno. Lagano je usporio pokrete, pokušavajući da produži zadovoljstvo, a ona se, osetivši to, nagnula prema njemu, šapćući na uvo neke nesuvisle reči vrelim usnama, napola nesvesna.
Još jedan talas požude zauzeo je Arthura. Njegovi snažni duboki udarci odmah su je doveli do paroksizma strasti: počela je da se bori, pomažući mu u dotad nepoznatim trikovima. U trenutku vrhunca, njegovo režanje kao da se proširilo cijelom rijekom. Opušteni, uživajući u zadovoljstvu i miru, ležali su neko vrijeme na dnu čamca, nežnim dodirima izražavajući jedni drugima zahvalnost. Tada je Artur sjeo na konzervu, navukao pantalone i uhvatio se za vesla. Putnica se, bez trunke stida, dovela u red na krmi.
- Bio je to unapred, zar ne. - pitala je spokojno sa blagom promuklošću u glasu. - Konačno poravnanje je na drugoj strani. Slažeš li se?
Arthur je zamalo ispustio vesla i brzo bacio pogled na ženu nasuprot. Nije skrenula pogled i on se lako uvjerio da se ne šali.
- Da. - izdahnuo je i bijesno se naslonio na vesla, poslavši čamac pravo u guste šikare lješnjaka Moje seksualno iskustvo suprotnoj obali.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 81 Prosek: 3.3]

12 komentar na “Pa zašto sam dirao ove cipele Sex avantura price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.