Čekao sam 3 dio

Upoznavanje u Bosni

Ja, moja žena, sin i ćerka smo veoma umorni. Išli smo od podneva, a već je pao mrak i vrijeme je bilo da prenoćimo. Zajedno sa mojim sinom smo brzo postavili šator i zapalili vatru. Supruga je zagrejala konzerve i početkom deset smo, već obilno večerali, mogli da se opustimo uz vatru. Nakon skoro dvadeset kilometara marša, bilo je to kao rajsko zadovoljstvo.

Lagani razgovor koji smo vodili nas je još više opustio i već me je povuklo na spavanje. U tom trenutku počela je kiša. Međutim, riječ kiša bi loše mogla opisati potoke vode koji su se iznenada s neba sručili na nas. U žurbi smo počeli sakrivati ​​svoje stvari, raširili se po čistini, u šator, a kada smo se i sami tu konačno mogli sakriti, već smo bili mokri do kostiju. Smrznuti i potpuno mokri, stisli smo se u šal kao mokri mačići.

„Moramo brzo da skinemo mokru odeću“, Katya je uznemireno pogledala našu decu, „Inače ćemo se sigurno prehladiti.“

- Potpuno se slazem sa tobom. “Pogledao sam i djecu koja nisu mogla odgovoriti i samo su cvokotali zubima. - Hajde da napravimo nešto poput paravana.

Zajedno sa suprugom uspjeli smo podići pokrivač, podijelivši šator na pola. Denis, naš najstariji, koji je tek nedavno napunio petnaest godina, pokupio je ruksake svoje majke i sestre i stavio ih pod pokrivač, odnio je svoj ranac na našu polovicu. Moja kćerka Angela je sve to vrijeme stajala na ulazu u šator i samo tiho drhtala. Kapljice vode s njene odjeće padale su na pod, skupljajući se u lokvi. Nisam mogao a da ne primijetim kako joj bradavice probijaju kroz mokru tkaninu majice i grudnjaka.Bila je samo godinu dana mlađa od Denisa, ali je i sa četrnaest izgledala zapanjujuće. duga plava kosa, prijatna zaobljenost njene figure koja se tek nedavno pojavila, a već je bila tako privlačna muškom oku.

Čim je ekran završen, žene su otišle na njihovu stranu i, spustivši se na pod, počele da se skidaju. Već sam skidao majicu kada se iza paravana začuo Katin glas.

- Momci, hoćete li vam smetati ako vam uzmemo Priča jedne večeri Previše je Intervju - nastavak ovde.

Odbacivši ivicu ćebeta, pružio sam im našu baterijsku lampu koju je moja žena postavila uz zid šatora. Zraka svjetlosti koja je pala na prekrivač, sa skrupuloznom preciznošću, ocrtavala je siluete skidajućih žena. U početku to nisam ni primijetio, nastavio sam da se svlačim.

Skidajući farmerke, Denis mi je okrenuo leđa, iako obično nije patio od posebne skromnosti, pogotovo preda mnom. Tada sam primetio senke moje žene i ćerke na tkanini prekrivača. Čekao sam 3 dio Već su bili potpuno goli, Angeline šiljate bradavice nisu mogle sumnjati u to, a sada su preturale po svojim ruksacima. Prizor je bio toliko uzbudljiv da sam odmah osjetila dotok krvi u moj penis. Pa se zato Denis okrenuo, sinulo mi je, i on se otežao.

Pokušala sam to izbaciti iz glave i brzo sam skinula mokro donje rublje i zamijenila ga suhim. Obukavši čistu majicu i suhe šortsove, konačno sam osjetila kako mi se toplina postepeno vraća u tijelo.

- Hej dušo. Jeste li slučajno ponijeli nešto opojno sa sobom. – obično sa sobom na planinarenje uvijek ponesemo flašu pića ili nešto slično.

„Da, upravo ste pročitali moje misli“, glas moje supruge se primjetno razvedri, „u vanjskom džepu tvog ranca.“

Nakon nekog kopanja, konačno sam iznio na vidjelo bocu od skoro litara napunjenu tamnom tekućinom.

- Da, to je upravo ono što je potrebno nakon ovakve kiše. – Lako sam odčepio poklopac i udahnuo prijatnu aromu alkohola.

“Mislim da će nas sve to barem malo zagrijati.”

- Mi. Mislite i na djecu?

Obično je moja žena bila protiv alkohola i deci je zabranjivala da piju čak i šampanjac. Denis me, navlačeći suhu majicu, molećivo pogledao.

– Pa ne znam, verovatno im neće baš naškoditi.

"Naravno da ne, tata", brzo je dodala Angela, "Denis i ja nismo bili ništa manje hladni od tebe i mame."

- Pa dobro, verovatno svi to zaslužujemo. Ali malo po malo. Ne želim da postanem razlog alkoholizma sopstvene dece, čak ni iz dobrih razloga za njihovo zdravlje.

„Ne boj se, tata“, Angelin glas je bio ispunjen smehom i iščekivanjem „odraslih stvari“.

Zajedno sa flašom, okrenuo sam se prema rastegnutoj pregradi i ponovo ugledao siluetu svoje gole ćerke. Ispruživši ruke uvis, upravo je obukla majicu. Gledajući Denisa, primijetio sam da i on sa oduševljenjem gleda igru ​​senki, ali je posmatrao svoju majku. Katya je stajala pognuta nad ranac, a njene pune grudi lagano su se njihale u skladu s pokretima ruku. Gledanje ovoga mora da je bilo pravo mučenje za našeg sina.

Počeo sam ponovo da se otežavam i brzo sam seo, pokušavajući da sakrijem izbočinu u šortsu. Moj pokret je privukao pažnju mog sina i on me je nakratko pogledao. Nervozno sam se nasmejala.

„Kakva predstava“, šapnula sam. - Evo, uzmi…

Dao sam mu bocu. Denis ga je podigao i otpio prvi gutljaj, odmah zakašljavši.

- Vau, teška stvar.

- Ali će te zagrejati do nožnih prstiju.

„Da“, dečak se nasmešio, „iako je ukus mogao biti bolji.“

Uzeo sam mu flašu i otpio gutljaj. Tečni plamen se slio niz moje grlo i sjurio mi se niz jednjak, prijatno zagrevajući moje celo telo.

Angela je izašla iza zavjese i sjela pored nas na vreću za spavanje. Pružio sam joj bočicu i dozvolio joj da otpije nekoliko malih gutljaja. Ubrzo je Katja završila presvlačenje i zamotala više nepotrebno ćebe.

Nakon što smo se malo oporavili od hladnoće, ponovo smo nastavili razgovor, povremeno pijuckajući alkohol iz flaše. Uglavnom su djeca govorila, a supruga i ja smo ih samo slušali, povremeno pristajali.

Otprilike petnaestak minuta nakon što se boca ispraznila, odjednom sam osjetio da alkohol ima prilično jak učinak na mene. Gledajući Katju, primijetio sam da je i ona u neredu, ne može se reći da je potpuno pijana, ali oči su joj očito sijale od viška alkohola. Međutim, naša djeca su djelovala potpuno prisebno, iako je piće trebalo mnogo jače djelovati na njihova krhka tijela.

Angela, koja je bez prestanka brujala o školi, prijateljima i najnovijim modnim trendovima, iznenada je promijenila temu.

– Mama, čini mi se da nisam lepa i nimalo privlačna dečacima iz naše U hotelu-2 „Šta si ti, draga.“ ženi jezik je malo zamuckivao, „Ti si veličanstvena devojka!“ Dečacima je verovatno samo neprijatno zbog vaše lepote. Imaš prelepo lice i neverovatnu figuru. Stvarno, Sergej?

Katya me je pogledala očekujući podršku.

- Da. - odgovorila sam prebrzo, - Postaješ veoma seksi devojka koja će izludeti svakog muškarca!

- Oh, tata, ti si pijan.

- To je moguće. – usred opšteg smeha, legla sam na leđa, podvivši ruke pod glavu, „Ali ipak, mislim da si jako zgodna stvar“.

Na trenutak je u šatoru zavladala tišina, Angela je pocrvenjela.Nisam mogao a da ne primijetim kretanje njenih grudi ispod tanke tkanine, u skladu s njenim disanjem. Zaista sam bio u pravu, i nije me bilo briga ni za šta drugo, moja četrnaestogodišnja ćerka je bila stvarno zgodna.

- Šta je sa mnom. Alen Ginzberg Incest - Denis je prvi prekinuo neprijatnu pauzu, - Hoće li me devojke voleti?

"Naravno, dušo", odgovorila je moja žena, "dođi ovamo." Sedi pored mene, mislim da ti zaista treba malo ljubavi.

Denis je sjeo pored svoje majke, a Katya ga je pažljivo privila uz Incest, grleći ga jednom rukom. Nisam mogao a da ne primijetim da je stavio svoje lice direktno na njene grudi prekrivene spavaćicama. Da nisam bio tako pijan, mogao bih se zakleti da mi se nasmiješio dok je to činio.

„Jesi li to rekao ozbiljno, tata?“ – Angela me je pogledala, lagano grickajući donju usnu.

- Naravno, draga. Ti si prelepa devojka. i verovatno veoma senzualna (moj govor je bio malo nejasan). Momci jednostavno još nisu naučili biti u vašoj blizini.

Polako je puzala prema meni.

– Ali zašto to ne urade. Mislim, ako sam tako lijepa, zašto ne žele da budu prijatelji sa mnom.

“Možda se previše uzbude u vašem prisustvu i osjećaju se neugodno zbog toga.” „O tome kako sam sada“, pomislio sam, gledajući svoju ćerku koja se približavala. Da je kragna njene majice bila malo prostranija, već sam mogao da joj vidim bradavice.

- Jesu li uzbuđeni. Kako da ih uzbudim. “Angela je već bila skoro pored mene.

- Zato što si veoma lepa i seksi. Tvoje vršnjakinje su još premlade,” stalno sam gledao u izrez njene majice, “a kad si u blizini, vide u tebi ženu spremnu na seks, a to ih i dalje plaši.

„Hoćeš da impliciraš da sam seksi kao odrasla žena?“ “Sada je Angela bila tačno iznad mene i gledala u mene.

- Da draga.Prelepa si i seksi kao prava zena.

Obavila je ruke oko mog vrata i pritisnula lice na moja grudi. Takođe sam joj lagano zagrlio leđa.

- Oh, hvala ti tata. “U njenom glasu bilo je iskrenog olakšanja. To ju je sigurno dugo mučilo, a da nije bilo pića, ne bi se tako otvoreno otvorila. Sa ljutnjom na sebe, osetila sam da u ovom trenutku tako ozbiljnog razgovora sa ćerkom mogu da razmišljam samo o mekoći njenih grudi koje me pritiskaju i mirisu njene svilenkaste kose koja me golica po licu.

Moja ćerka me je i dalje grlila, zarivši lice u moja grudi. Automatski sam je zagrlio drugom rukom i lagano pritisnuo prema sebi. Osjećao sam cijelo njeno tijelo, dlanovi su mi klizili duž njenih leđa, ponekad klizeći ispod njenog struka. Odjednom je bacila jednu nogu preko mene, i nastavivši da me grli, počela je da spušta svoje tijelo na mene.

Bojao sam se. Penis mi je stajao kao kamen i tek sam ga sada primijetio. Sada kada je bila pritisnuta uz Angelino međunožje, nije mogla a da to ne osjeti. Moja kćerka je lagano raširila koljena, još više se pritisnuvši uz moje tijelo. O moj boze. Da li je to zaista istina. Moja vlastita kćerka pritišće svoju macu uz moj kurac. Ili je to samo moja pijana mašta.

Opet sam to osetio. Angela je još jače sjela na moj kurac. Nevjerovatno. Još malo sam je pomilovao po leđima, a onda sam je rukama uhvatio za bokove, pokušavajući prekinuti zagrljaj. Ali nije ga bilo.

“Oh, tata.” prošaputala je, lagano mi dodirujući usnama vrat i nastavljajući da pritiska svoju macu uz mene. Moji prsti su kliznuli na njeno dupe i lagano ga stisnuli. Incest jebanje u studentskom domu Gipko meso tamo je bilo vruće i vrlo mekano O Bože, osjećam dupe svoje kćeri. Dlanovi su mi masirali njeno dupe, sve jače i jače, pokušavajući da uskladim ritam kojim je Angela pomerala bokove duž mog tela.

U tom trenutku sam shvatio šta se dešava. Katya. Denise. O Bože, pomislio sam, šta dođavola radim. Izgleda da sam stvarno previše popio. Okrenuo sam glavu prema mjestu gdje su sjedili moja žena i sin.

Ono što sam video me je zaprepastilo. Denis je povukao izrez na Katinoj spavaćici.posisao joj grudi. Moja žena je sjedila naslonjena na ruke, puštajući vlastitom sinu da joj sisa gole grudi. Zaboga, šta radimo!?

Denis je lizao majčinu bradavicu (vrlo stručno, podsvjesno sam primijetio), drugom rukom se zavukao ispod njenog ruba, tražeći njenu pičku. Potraga nije dugo trajala, a sada je Katja glasno stenjala, zabacivši glavu i raširivši noge. Noćnica je uzjahala, i vidjela sam Denisovu ruku kako miluje majčinu pičku, još uvijek skrivenu ispod tankih gaćica.

U tom trenutku sam ponovo osetila pokrete međunožja moje ćerke na svom penisu. Omotajući je ponovo rukama, uhvatio sam obe polovine njenog dupeta, pokušavajući da je pritisnem što bliže. Gledala sam kako Denis pomiče tkaninu majčinih gaćica u stranu, otkrivajući njenu vaginu. Nakon što je Bol je slatka na dva prsta, počeo je polako da ih ubacuje u Gospodarica i pokorni rob 2 dio vaginu, nastavljajući da joj siše grudi.

“O, Bože, tata.” dahtala je Angela. Pokreti njenih kukova postajali su sve oštriji. Svidio mi se osjećaj koji je proizašao iz trenja naših međunožja. Konačno je podigla lice s mog vrata, a ja sam se odmah nagnuo da je poljubim. Moja ćerka je lagano otvorila usta, a kada su nam se usne spojile, osetio sam njen jezik kako mi bukvalno nabija usta. Bila je nezasitna. Osjetio sam toplinu koja dolazi iz njene mace. Kliznuvši jednu ruku između nas, dlanom sam pronašao njenu dojku.

Bio sam praktično u raju. Njene tinejdžerske grudi bile su prilično čvrste, ali istovremeno i privlačno meke. Njegovi prsti su pronašli tvrdu stijenu njene bradavice i grubo je stisnuli.Angela je zadrhtala, ali nije prekinula poljubac. Provlačio sam njene grudi kroz tkaninu njene majice, doživljavajući još više zadovoljstva od ovoga nego od pokreta njene mace na mom penisu. Bila je stvarno zgodna.

Odgurnuo sam je od sebe, prekinuvši naš poljubac. Angela je sjela, stavivši ruke na moja prsa. Pogledi su nam se sreli. Podigao U hotelu njenu majicu, otkrivajući njene gole grudi. Stiskao sam ih i masirao, osjećajući toplinu njenog tijela svojim kurcem. Htio sam je poševiti kao nijednu drugu ženu na svijetu. Moja ćerka se nagnula naprijed, puštajući grudi da mi vise preko lica. Podigao sam glavu i usisao jednu od njenih bradavica u usta. Nakon što sam ga isprala jezikom i usnama, preuzela sam sljedeći. Angela je zatvorila oči i lagano zastenjala.

Novi zvuk me je odvratio od ove prijatne aktivnosti i okrenuo sam se ka mestu gde su sedeli moja žena i sin. Oboje su bili potpuno goli. Denis je klečao, a moja žena na sve četiri i sisala mu penis. Uradila je to kao prava kurva, cvokoćući usnama i stenjajući. Njene gole grudi su se ljuljale, bradavice su klizile po platnenom podu šatora.

Okrenuo sam se svojoj kćeri. Angela, koja je već potpuno skinula košulju, petljala je po patentnom zatvaraču mojih šortsova. izazov price Nakon što se izborila s tim, povukla ih je s mene zajedno sa kupaćim gaćama i neko vrijeme gledala u moj penis u erekciji. Bez imalo oklijevanja, ustala je i skinula gaćice, ostavljajući je potpuno golu. Odozdo sam imao veličanstven pogled na njene najintimnije dijelove. Njene usne, prekrivene laganim dlačicama, natečene i razdvojene, blistaju od soka i ispuštaju nevjerovatnu aromu.

Moja ćerka se polako spuštala, poravnavajući svoju macu sa mojim kurom. Sa zadovoljstvom sam posmatrao kako ona, stežući penis rukom, usmerava ka ulazu u svoju vaginu.Prvi kontakt je bio kao dodirivanje električne žice koja je poslala šok kroz cijelo moje tijelo. Ne suzdržavajući se, glasno sam stenjao. Vrlo polako je potpuno potonula, zauzevši cijelu dužinu mog penisa. Oh da. Unutar njene uske vagine, plamen je bukvalno plamtio, proždirući me u potpunosti. Uloživši sve napore, ipak sam se mogao suzdržati od svršavanja čak i bez ikakvih pokreta. Angela je malo hvatala dah, a nakon što se malo navikla na moju veličinu, počela je polako da pomiče kukove, dozvoljavajući mi da se igram njenim grudima.

Oh sranje. Jebao sam vlastitu kćer. Duboko sam joj lupao po jajima, natjeravši je da stenje od zadovoljstva. Angelino glasno jaukanje počelo je sve više prekidati jecaj i vrisak moje žene.

- O, Bože, Denis. Jebi me. Hajde dušo, gurni svoj kurac dublje u mene. Jebeš svoju mamu!

Katya je nastavila stajati na sve četiri, ali sada okrenuta leđima sinu. Denis ju je oduševljeno jebao s leđa, držeći je rukama za bokove. Njegov član, povremeno izranjajući, gurao se u majčinu utrobu iznova i iznova. Grudi su joj se divlje tresle, a cijela scena je podsjećala na pravi pornografski film.

“O Bože, tata…” dahnula je Angela. - Sve je ovo tako odvratno. Šta mi radimo?

– Ono o čemu smo oduvek potajno sanjali. – Počeo sam još više da joj mesim grudi.

„Sve ovo nije u redu“, skoro je zavapila Anđela, „ali ja te toliko želim!“ Pogledajte ih, ovo je neka perverzija!

- O moj boze. – vrisnula je Katja. – Svrši u mene, sine. Hajde Denis. Želim da osetim tvoju spermu u svom telu.

- Da mama. – vikao je i Denis. Tijelo su mu potresli grčevi. - Svršavam ti u vaginu. propaganda Incest Uzmi ga. Uzmi ga. Uzmi ga!

Praktično je ležao na majci, stežući njene grudi, udarajući kukovima u njeno dupe.

- O da. Osećam njenog sina. Osećam tvoju spermu u sebi!

Pogledao sam ćerku u oči.

"Bože, volim da te jebem kada si na vrhu!" – stenjala sam.

“Želim da i ti svršiš u mene, tata.” Želim da je osećam u sebi kao majku.

Uhvatio sam je za gole bokove i rukama počeo određivati ​​tempo kretanja. Nekoliko oštrih udaraca bilo je dovoljno da moj penis pulsira i počne izbacivati ​​spermu u tijelo moje kćeri.

- Okroshka. Tata cumming. cumming u tebi. dušo.

“I ja to osjećam, tata.” Oh sranje. Ovo je tako vruće.

Njene posljednje riječi prekinuo je vrisak dok joj je cijelo tijelo počelo udarati od orgazma. Stavio sam desnu ruku između naših tijela, štipajući njen klitoris.

- AAAAAAAAAAHHH. Oooohhhh. – vrisnula je ćerka dok mi je trzala kurac. – O Bože, tata, ovo je tako sjajno!

“Yessss.” I ja sam zastenjala. „Uvek sam želeo da te jebem.” Moja mala drolja.

Došavši malo k sebi, Anđela je rukama uhvatila moje lice i povukla me prema sebi, ljubeći me u usne. Moj penis je još uvijek bio u njenom tijelu, brzo se smanjivao. Naši jezici su se ponovo isprepleli, a moje ruke su pale na njena grudi.

Krajičkom oka sam pogledao svoju ženu, koja je i dalje bila na sve četiri i nastavila da sisa penis našeg sina. Denis je u to vrijeme sa zanimanjem posmatrao mene i svoju sestru.

Originalna "Porodična avantura" od MischievousGntlma.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 93 Prosek: 3.8]

18 komentar na “Čekao sam 3 dio Incest price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.