A gde bi mogla da ode_1

Upoznavanje u Bosni
Neću detaljno opisivati ​​svoje djetinjstvo i školske godine, iako su oni odigrali veliku ulogu u mojoj budućoj sudbini. Odrastao sam kao običan dječak, doduše mršav i niskog rasta, a u osmom razredu uvijek su mislili da sam još peti ili šesti. Uvrijeđeni, istina me nisu uvrijedili, ali sam trpio dovoljno podsmijeha, a čuo sam i mnogo različitih upečatljivih fraza upućenih meni, poput "Nije konjski zob" ili "Sva snaga je otišla u korijen ” i slično. Nisam to razumio sve dok slučajno nisam vidio svoje vršnjake kako plivaju goli u udaljenom bazenu. Sve njihove pipsije nisu bile veće od 12-15 centimetara, iako su bile malo deblje od mojih. Moja je, iako tanja, bila skoro duplo duža, a prije kupanja uvijek Kompletno izdanje Breaking Weekend je uvlačila između nogu i zadnjice i pritiskala kupaćim gaćama. Niko nije posebno pažljivo gledao i nije znao ovo. Nakon ovog incidenta, počeo sam izbjegavati sve i uvijek sam plivao. Bilo mi je posebno neprijatno, a nisam znao šta da radim kada se moja maca uzbudila i virila iz kupaćih gaćica skoro pet do deset centimetara. Nisu me uzeli u vojsku, mislili su da sam jako distrofičan i otpušten sam. Počeli su ponovo da mi se smeju, ali posle škole su svi otišli na sve strane a ja sam bio prepušten sam sebi. Zaposlila sam se i u slobodno vrijeme zainteresovala za anatomiju kako bih saznala razloge svog izgleda i njegove karakteristike. Kada sam pročitao mnogo knjiga i udžbenika, sve mi je postalo jasno. Moj penis je bio nesrazmjeran mom tijelu za više od dva i po puta. Čak sam ga mjerio i lenjirom od četrdeset centimetara, jer ono drugo nije bilo dovoljno dugo. A kada sam imao 19 godina, moj penis je bio dug 32 centimetra, a onda je visio glavom nadole.

Nekako su naše seljanke saznale za to i počele da mi se rugaju i nisu mi verovale.Mislili su da sam ja namjerno širio takvu glasinu kako bih privukao više pažnje na svoju malu visinu, sto pedeset dva centimetra. Uveče, ležeći u krevetu, mnogo sam o svemu tome razmišljao i zabavljao se penisom, a onda me je jednog dana očajna devojka, koja je bila četiri godine starija od mene, nagovorila i namamila da je posetim. Sjeli smo, a kada je došlo do kreveta, ona je zadihala kada je vidjela kako je moj penis polako počeo da se diže skoro iz koljena i rastao pred njenim očima. Te večeri sam doživjela prvi stres, jer nisam imala iskustva u seksu, jer me je odgajala baka i nisam znala ništa o tome. I pri pogledu na golu devojku, koja se zvala Julija, on je generalno postao kao drvo, i ne znajući ništa, čim je Julija usmerila moj penis u svoju vaginu, počeo sam da ga guram unutra, verovatno vrlo brzo. A gde bi mogla da ode_1 Nije prošlo ni nekoliko sekundi pre nego što je vrisnula i suze su joj potekle iz očiju.

Moj penis nije stigao ni do pola kada je Julia iskočila ispod mene i otrčala u drugu sobu. Dugo nije izlazila, a kada se smirila, rekla mi je sve što misli o meni.

“Treba da oplodiš kobile u štali, a ne da se zajebavaš sa curama”, odgovorila mi je, najblaže rečeno. Zapravo, bilo je mnogo više emocija i uvredljivih riječi prema meni.

Dugo sam se brinula o tome i trudila se da ne komuniciram sa ženskim polom. Glasine su se nekako proširile. Možda je i sama Yulka prelila pasulj, ali sve su djevojke počele izbjegavati mene.

Nekoliko godina kasnije, moj pokušaj da iskusim sve čari seksa ponovo je propao sa jednom ženom koja je došla u posjetu. Nije verovala u glasine i odlučila je da se uveri sama, a onda me je dugo grdila kada sam pobegao iz njene kuće.

Tako tiho i bez novih uzbuđenja radio sam i živio sam, nisam nikoga tražio, a ni moja osoba nikoga nije privlačila. Ponelo me samozadovoljstvo, pa je bilo šta i gde da se zabavim. Pročitala sam dosta erotske literature i naučila nešto iz knjiga. Ponekad je dozvoljavao sebi da ode gol od kuće i da se zabavlja sa svojim penisom, što je bilo nesrazmjerno za normalnog čovjeka. Voleo sam da ga vežem za nogu i hodam okolo da ne viri i kompromituje me pred ženama. Tada sam već imao preko trideset. U prodaji je počelo mnogo raznih video kaseta, a naravno bilo je i erotskih. Gledao sam ih i, kao što svi znaju, jednostavno sam masturbirao. Potom je smišljao razne zabave za sebe sa svojim penisom i uživao u tome. Nisam imao sa čime da se poredim, pošto nikada nisam imao pun seks sa ženom, a nisam ni znao šta je orgazam. Samo sam drkao i svršavao, i tu su se sva moja zadovoljstva završila, sve dok slučajno na stranici jedne novine - tada su se obično zvale žuta štampa - nisam naišao na kratki članak o jednom momku, kako se njegova žena ponašala njega kada je saznala za njegovu nevjeru. Počele su mi se vrteti u glavi razne slike i slike, pa sam čak i sanjao o tome, iako vrlo rijetko. Počeo sam ponovo da čitam medicinske knjige i čak sam sebi kupio neke, ali nisam mogao da je koristim dugo i bacio sam je. Nekoliko godina kasnije ponovo sam se toga sjetio i nisam mogao a da ne pomislim. Želja da uradim nešto neobično proganjala me je i kod kuće i na poslu, pa čak i u snovima. Ali šta još nisam mogao da shvatim. Da se nekako odvučem, otišla sam do udaljenog bazena i tamo se skinula do gola, plivala i sunčala. Voljela sam plivati ​​gola dok mi je kurac tonuo u vodu i klizio kroz morske alge i pijesak u plićaku.Naravno, ovo nisam mogao da vidim, ali sam uvek zamišljao tanko crevo, u smislu mog penisa, kako visi i vuče se za mnom. U tim trenucima nisam mogla ni pomisliti da će mi se na istom ovom vrtlogu dogoditi nešto neobično i promijeniti moj budući život. Nakon što sam malo proplivao, prešao sam na drugu stranu i satima hodao kroz korov i gledao kako mi penis visi i udara u nogu, ili se hvata za travu. Ponekad su ogrebotine od suhe ili tvrde trave ostajale na tijelu penisa, a i na nogama, ali to me nije spriječilo i mogao sam tako lutati satima.

Jedne večeri sam sređivao stare nepotrebne stvari koje su ostavili prethodni stanari i skupljao prašinu na tavanu i pronašao slomljenu šipku za predenje. Izvadio sam ga i popravio. U našoj rijeci je bilo štuka, a često su se našle male štuke i do jednog kilograma. Starci su pričali da su se veće štuke hvatale u bazenu i dalje uz okuku rijeke. Želja da i sam ulovim takvu ribu me je nakratko odvratila od misli, a sada sjedim na obali i bacam štap u vodu i vučem, a svaki put izvlačim praznu kašiku sa praznim udicama. Tomislav Tolušić Zbirka prica Sutradan sam rano ujutro otišao na pecanje. Trebalo mi je četrdesetak minuta hoda, ali nisam ni primijetio kako sam već tamo. Ovaj put sam imao više sreće. Ne sjećam se koji put, ulovio sam malu štuku tridesetak centimetara i još nekoliko karaša. Ulov je bio jako dobar, ali kada sam počeo da otkopčavam štuku sa udice, ili sam uradio nešto nepažljivo, ili je bilo tako pametno, e, generalno, ugrizao me za prst i kapljice krvi su izašle iz nekoliko malih rupica. Malo me je boljelo, ali sam izdržala i ubrzo je nestalo. Sada sam shvatio da mala riba uhvaćena u usta štuke neće moći pobjeći od njenih oštrih i žilavih zuba.Na putu kući sam čak počeo da drhtim kada sam zamišljao kako bi me, dok plivam gola, takva štuka zgrabila za penis, slobodno visi u vodi. Onda sam zaboravio na to i ubrzo, dok sam plivao, ponovo sam se toga setio i ta misao je počela da me sve češće posećuje. Počeo sam češće ići u ribolov i ponekad se vraćao s uspješnim ulovom. Retko sam nailazio na male štuke, ali kada sam ih uhvatio, bio sam izuzetno oprezan i iako sam sedeo gol na obali, trudio sam se da se njeni oštri zubi ne približe mom penisu koji je ležao na pesku.

Nakon nekog vremena i sam sam Interesovanje za seks da provociram ulovljenu štuku da me zgrabi za penis, ali sam u poslednjem trenutku skočio nazad ili sklonio penis. A onda jednog dana nisam mogao odoljeti i, nakon što sam sebi dao injekciju protiv bolova u predjelu prepona, jednostavno nisam obraćao pažnju na štuku koja se migolji u pijesku. Sjeo sam vrlo blizu i čak je dodirnuo svojim članom, ali ona se jednostavno migoljila i stremila ka vodi, ne obraćajući pažnju na moj član koji je nepomično ležao, a onda sam je uzeo, jednostavno stavio u kantu vode i prije nego nastavio za pecanje, odlučio sam da je zadirkujem posljednji put

- Nisam hteo da uhvatim plen, pa sad sedi u kantu.

Ali nisam stigla ni da dođem sebi, čim sam umočila Ekstremno obrazovanje svog penisa direktno u kantu vode i par puta proguglala, odmah sam osjetila da me neko zgrabio za to. Da, da, odmah su me zgrabili. Bila je to ista štuka koja je sjedila u kanti. Nije me boljelo, ali se odmah pojavila krv. A obraz je lupao repom u kantu i, otvorivši usta, pokušavao da iskoči iz kante što je više moguće i proguta moj penis kao obična riba. Osjećaj je bio neobičan, a bila sam i uplašena.Uhvativši je rukama u blizini njene glave, zabio sam joj nož u usta i počeo da je otpuštam, i uspio sam. Oštećen je samo mali dio kožice koja pokriva glavu. Možda je štuka bila mala i nije mogla odmah više progutati prvi put - pa se borila kako bi tako doprinijela plijenu, da krene naprijed u samu dubinu svog gladnog trbuha. Odmah sam zavila vrh penisa i nakon dvadesetak minuta krv je prestala da dolazi kroz zavoj i skinula sam ga. Nekoliko dana kasnije nisam se ni sjetio toga, ali kada sam otišao na pecanje, ponio sam sve sa sobom za svaki slučaj i ponovo se ukazala prilika.

Ovoga puta uspio sam uloviti štuku tešku više od kilogram i dugačku više od četrdeset centimetara. Nisam gubio vrijeme i, nakon što sam obavio sve pripremne radove, ponovo sam spustio penis direktno u kantu vode u kojoj je bio moj ulov. Sve se desilo baš tako. Štuka je pomislila da je to njen sljedeći plijen i skupivši svu snagu i spretnost jurnula je na moj penis, koji sam klokotao po površini vode, i pred mojim očima je cijela glava i još nekoliko centimetara završila u njena usta. Nisam oslobodio penis, već sam sjeo i spustio ga u vodu. Pa, generalno, ispalo je da sam svojim tijelom potpuno prekrila kantu u kojoj je plivala štuka i cijeli mi penis visio. Iako više nije visio, a dio je bio u ušću riječnog grabežljivca. Čuo sam kako voda prska u kanti i štuku kako leprša i osjetio kako mi se penis kreće negdje unutar njegovih usta. Svaki put je stisne čeljustima i napravi neke pokrete tijelom i mišićima kako bi progutani plijen, poput njoj nepoznate ribe, pomaknula dalje u utrobi.Ležao sam tako pokrivajući kantu svojim tijelom samo nekoliko minuta i odlučio da se ne šalim s tim i odlučio da tu završim. Ali jednostavno nisam mogao izvući desetak centimetara penisa koji je već progutao, a štuka je bila veća i jača od prethodne i nije mi preostalo ništa drugo nego da joj rasparam trbuh i tako se oslobodim njenog oštrog zubi. Zbirka prica seksi dopisivanje (hot chat) Znao sam da očistim ribu i završio sam u trenu i izvukao ranjeni penis. Odmah sam ga oprao i previo, otišao sam kući. Riblja čorba se pokazala ukusnom, ali saznanje da je barem malo mog penisa unutar ove štuke me je stalno uzbuđivalo i nije mi davalo odmora.

Čim je sve zaraslo, a trebalo je nešto više od tri nedelje, pokušao sam ponovo, i opet sam morao direktno da isečem štuku dok je visio na mom Kazna 1 dio. To se ponavljalo nekoliko puta dok nije došla jesen i riba nije prestala da se lovi.

Sljedeće godine, od ranog proljeća, počeo sam provoditi slobodno vrijeme pecajući, a ako sam uspio uloviti štuku, onda sam joj uvijek davao priliku da mi se osveti i ugrize moj penis prije nego što uđe u tiganj. Svaki put su se ove igre otegle duže, i ja sam počeo da dozvoljavam sledećem uhvaćenom rečnom grabežljivcu da mi proguta penis što je dublje moguće. Zatim sam dao ranama vremena da zacijele i sve ponovio, sve dok mi nije pala na pamet potpuno loša ideja, koju više nisam mogao odbiti. To se dogodilo četiri ili pet godina kasnije kada sam se zainteresovao za pecanje sa spin štapom i penisom.

Bio je jun. Bilo je vruće, i Skanda 1 dio ujutro sam ponovo otišao na pecanje. Ovaj put sam otišao malo dalje i nedaleko od skretanja pronašao zabačeno i zgodno mjesto sa dobrim prilazom rijeci.To je bilo šest kilometara od sela, i nisam se bojao da će neko doći ovdje, a još manje doći pješice. U blizini nije bilo puta i odmah sam se skinuo i počeo da bacam štap. Nakon nekoliko neuspjelih bacanja osjetio sam da sam nešto zakačio i ubrzo se pojavila pjegava glava štuke. Izvukavši je na obalu, podigao sam je i bacio na travu. Na prvi pogled mi se nije činilo veliko, ali kako se kasnije pokazalo, bilo je skoro tri kilograma i bilo je dugačko skoro pola metra, minus dva centimetra. Bio sam oduševljen tako uspješnim ulovom i odmah sam požurio da ponovim svoj eksperiment, stavljajući štuku u kantu vode. Pola sata kasnije već sam stajao zgrčen kraj kante i spustio penis u vodu i počeo da ga prskam. A onda je jednostavno zauzeo pozu, kao da želi da radi sklekove, i počeo da spušta, a zatim vadi penis, lebdeći u ovom položaju iznad kante. Ščuragajki se to nije svidjelo i, popravivši trenutak i pokazujući svoje vještine i spretnost, oživjela se i zgrabila moj penis koji je visio i počeo tonuti u vodu. Odmah sam se spustio i ponovo pokrio kantu stomakom i ostavio penis sam sa rečnim grabežljivcem. Kao i prethodnih puta, sada sam je čuo kako treperi i kako mi se penis trzao i kako ga je stiskala, pokazujući sve mogućnosti i sposobnosti svog tijela, gutajući cijeli plijen pa ga stežući i gurajući u stomak ili šta god riba ima. Tako da sam se sada osjećala kao da mi neko stišće penis i odvlači ga od mene, pa ga opet oslabi i ponovo otvara usta, ona ga svojim oštrim zubima presreće, nagnuta prema unutra i ne dajući plijeni priliku da isklizne. Tako je, polako, milimetar po milimetar, štuka gurala moj penis u stomak.Nisam osjećao nikakav bol, ali sam bio znatiželjan da znam koliko dugo može da ga proguta. Bila je tijesna u kanti i moja ideja da sve ovo radim u njenom prirodnom okruženju bi se svakog trenutka ostvarila. Sve je zavisilo od mene i moje odlučnosti i odlučila sam.

Kleknuvši i uzevši kantu za poklopac, otišao sam do rijeke. Odabravši zgodno mjesto, ušao sam u vodu i na maloj dubini od tridesetak centimetara sjeo u Zbirka prica i spustio u nju kantu u kojoj je bila štuka i polako je naginjući je i prevrćući spustio štuku u rijeku i bacio kantu na obalu. Naravno, nije mogla da otpliva, jer je u ustima imala moj penis, koji je već uspela da proguta skoro do pola. U vodi je mlatarala i mlatarala repom i pravila razne zamršene pokrete, pomažući sebi da plijen što prije uđe unutra. U rijeci je bilo više prostora i pokreti štuke su bili mnogo energičniji i davali su rezultate.Preostalih petnaest centimetara mog penisa, polako, ali mnogo brže nego u kanti, nestalo je u njenim ustima nakon progutanih sedamnaest. I nakon dvadesetak minuta je skoro potpuno uvukla moj penis u sebe i par centimetara odvojila njena usta od mog stomaka. Bio sam jednostavno šokiran i veoma iznenađen onim što sam upravo uradio i šta sam odlučio da uradim. Riječni grabežljivac, čiji je plijen bila sitna ribica, potpuno je progutala moj penis dug 32 centimetra iznutra i osjećao sam se kao da izvodi neku manipulaciju u sebi svojim tijelom i mišićima ili unutrašnjim ribljim organima, ili ga stišće ili vuče negde. Jednom riječju, uključio je proces varenja plijena koji još nije bio potpuno progutan. Smirivši se, jednostavno je ležala na mojim nogama i nije se micala.Shvatio sam da je stvarno već umorna i, nakon što se nasitila kako bi brzo progurala ostatak plijena, odlučila je da mirno i bez žurbe probavi početni dio, a onda bi to jednostavno bila njena stvar. uobičajena tehnika. Da mi se iznenada otrgne penis, mislim da bi to ubrzo sve prošlo kroz njene čeljusti i nestalo u njenom stomaku. Tada nisam znao sve ove nijanse i plašio sam se da izdržim zbog toga, i nakon što sam neko vreme sedeo u vodi i osetio kako nepoznata sila nije ostavio moj penis na miru, uzeo sam štuku za telo blizu glave i, ustajući iz vode, izašao na obalu. Kao i prije, morao sam štuku rastrgnuti cijelom dužinom i osloboditi svoj ugrizeni penis i nakon tretmana rana previti ga. Nisam primijetio ništa što bi ukazivalo na to da je moj penis bio podvrgnut procesu probave, pa sam, nakon što sam mirno završio skoro mjesec dana liječenja, sve ponovio.

Nakon toga, pošto sam ulovio štuku odgovarajuće veličine u krugu od pola metra i nešto više ili manje, dozvolio sam im da u potpunosti progutaju moj penis i, produžavajući vrijeme, sjedio sam u vodi i uživao u nevidljivom procesu koji se dešava u njenom stomaku. Čak sam ponekad osjećao i blago uzbuđenje, ali sam se trudio da se to ne dogodi. Manja je vjerovatnoća da će mek i lako savitljiv penis biti ozbiljno ozlijeđen u ustima riječnog grabežljivca. Tako sam već dvije godine mogao izdržati nekoliko sati i sa samo manjim oštećenjima kože, a onda sam u predjelu glave i kožice spasio penis, iako je imao stotine malih rana od zubi štuke.

Jednom sam kod kuće zaboravio nož za rezanje ribe i nakon svega morao sam podići štuku sa podignutim repom i pričvrstiti je za pojas da mi zubima ne povuče penis i otkine kožu.Hodao sam ovako cijelim putem, a štuka se, poput kape koja mi je pokrivala penis, zaglavila na njoj glavom nadole. Bilo je to početkom ljeta, a već u avgustu sam sjedio u rijeci sa štukom gutajući moj penis do večeri, nakon čega sam morao na liječenje skoro dva mjeseca. jebanje u vikendici price Oštećena je koža na glaviću i prepucijumu, verovatno zbog procesa varenja. Cijelu zimu sam se u mislima sjećao i zamišljao ovih slučajeva, pa čak i sanjao san u kojem štuka kao da ima mlin za meso u stomaku i polako melje moj penis pretvarajući ga u ukusnu i zdravu hranu za njega. I tada je došlo do značenja mog sna i onoga o čemu sam razmišljao. Prestao sam da svoj penis smatram elementom svoje muškosti, iako je to možda bilo dostojanstvo, ali od takvog dostojanstva nije bilo nikakve koristi. Što me više počela obuzimati pomisao da moj penis uopće nije moj, već da je to jednostavno hrana ili proizvod za ishranu riječnih grabežljivaca, a što se ljeto bližilo, to sam više razmišljala o tome.

Čim se voda u rijeci zagrijala i mogao sam plivati, plivati ​​i sunčati, a što sam to dalje od sela činio, bilo mi je sigurnije i stvarnije da shvatim misao koja me proganja. A onda sam nekako, ulovivši još jednu štuku, ponovio sve kao i prije, ali sam sjedio u rijeci skoro cijeli dan dok nije pao mrak. Pošto sam bio tretiran i sve rane zacijelile, ponovio sam to i produžio vrijeme za još dva sata, a kako u mraku na obali nije bilo moguće skinuti šraf sa penisa, vratio sam se kući s njim. Zatim ponovo tretman i ponovo ponavljanje. Neću reći da se to ponavljalo svake sedmice ili još češće - to je jednostavno nerealno i nemoguće. Tokom ljeta sam to radio tri do četiri puta, a ponekad i dva puta. Jednostavno nisam ulovio pravu štuku i ne mogu je natjerati.Iako kažu da je priroda podložna čovjeku, to nije slučaj. Iste godine sam već previše riskirao, a ovaj put sam otišao na pecanje kada je još bio mrak. Sreća me je jednostavno pratila i čim je svanulo, skoro na trećem ili četvrtom zabacivanju, ulovio sam pristojnu štuku od pedesetak centimetara, ali po težini je bila čak Zaključano veća od one koju sam ranije ulovio. Tada je sve išlo kao i obično i sada sam sjedio nedaleko od obale u vodi. Moje stvari su bile sakrivene u žbunju da slučajno ne bih privukla pažnju - nikad se ne zna. I sam sam se sakrio ispod grmlja uplakane vrbe nad vodom i nisam se vidio ni sa ove ni sa druge obale. Uzeo sam i mali suvi obrok i vezao ga za grane. Sve sam to pripremio unapred i da ne bih ponovo napustio vodu. Kad sam sjeo u vodu i ispraznio kantu, štuka se malo zafrkavala i smirila. Počela je da radi repom i perajama, sad otvarajući usta, čas ih ponovo stežući, kao da će mi nabiti penis. Njena slaba aktivnost najvjerovatnije je bila posljedica činjenice da je još uvijek imala neprobavljenu ribu u stomaku i da je polako gurala novi plijen. To je vjerovatno razlog zašto je bila malo punašna i tako agresivna. U mirnoj i bistroj vodi posmatrao sam sve radnje grabežljivca, i zašto sam, ne znajući ni sam, jednostavno uživao.

A štuka je, zauzvrat, polako ali sigurno i svojim uobičajenim procesom uvlačila plijen, a to je Jedan dan u školi 2 moj penis, sve dublje u sebe. Ponovo sam osetio one poznate pokrete. I ako kaže jednom riječju, uživao je, dok je štuka dobila drugu porciju hrane. Još nisam znala koliko dugo mogu izdržati, iako sam sa sobom imala rezervne tablete protiv bolova. Sve je prošlo samo od sebe.Zatvarajući oči, jednostavno sam pokušala da zamislim ceo ovaj proces transformacije mog penisa u nešto drugo i ponovo sam osetila uzbuđenje koje sam odmah pokušala da se rešim.

Nakon ručka, Niva se odvezla do rijeke. Dva momka su izašla iz auta. Imale su dvadesetak godina, a dvije djevojke koje su došle s njima bile su otprilike istih godina. BDSM rob Zbirka prica Nije bilo više od sto i po metara od njih, ali vjetar je bio u mom pravcu i čuo sam njihove glasove. Zaista im se svidjelo ovo mjesto i odlučili su se ovdje opustiti. To naravno nije išlo u moju korist. Ali nisam mogao tako da ustanem i otjeram ih, a mojim izgledom je to bilo još više nemoguće, iako sam tada bio petnaest godina stariji od njih. Nije se preostalo ništa drugo nego mirno sjediti, a štuka je bila mirna i nije puno prskala, da ne privlači pažnju. Počeo sam češće da bacim pogled na društvo koje se odmara i uspeo sam da posmatram kako mi penis postepeno nestaje u ustima štuke. Veći dio se više nije vidio, dvadesetak centimetara, a samo preostalih dvanaest je još bilo vidljivo u vodi i kako su polako ulazili u ribu. Zatvorio sam oči i razmišljao. Šta da radim dalje i čim mi se štuka pred veče zarila u donji dio stomaka, odlučila sam da sjedim dok mi nešto ne kaže da je vrijeme da krenem. Sunce je već nestalo iza šume, a društvo je već otišlo, ali sam nastavio da osjećam kontinuirani proces nekih pokreta u trbuhu štuke i prirodnog dodirivanja penisa. Ponovo sam sebi dao tablete protiv bolova i gledao dok još nešto vidim kroz Svileni muž-2. Što je brže padao mrak, a ja više ništa nisam mogao vidjeti, jasnije sam osjećao, pa čak i zamišljao cijeli ovaj proces probave mog penisa, koji se odvijao u želucu predatora.Uživao sam u gledanju crtanog filma kao dijete i opet zatvorio oči, a slike koje sam prezentirao lebdjele su ispred mene. Ponekad je to poznata mašina za mljevenje mesa koja melje moj penis. Ponekad je to mali kuvar koji je živeo u stomaku štuke i kuvao joj razna jela i hranu koju je mogla da proguta, a sada joj je spremao ukusno jelo od mog penisa. Nije me bolelo, a nisam baš želeo da spavam, pa mi je sinula ideja.

“Šta ako ostanem ovdje do jutra”, pomislio sam i čak jedva čujno rekao. Na kraju krajeva, već sam skoro u ponoć odlazio od reke kući. I mislim da će i štuka htjeti spavati. Svidjela mi se ova ideja i odlučio sam da ostanem. Imao sam sve da ne ogladnem, pa čak i sa rezervom - uostalom, nikad nisam znao koliko ću kasniti i kakav će mi biti apetit. Mada sada nismo pričali o mom apetitu, već o štuci, a ja nisam znao ništa o procesu njene probave, koliko traje i šta ću osećati kada mi penis počne da se vari i ja, da bih spriječiti da se otapa u želucu štuke, počet će je oslobađati čak i u potpunom mraku. Uostalom, ja sam stvari i ranije dovodio do kritičnog trenutka i uspio na vrijeme da se zaustavim. Ponekad sam poželio da vidim, tačnije, u šta će se pretvoriti bar mali deo mog penisa, onda sam se uplašio i stao. Danas, više nego ikad, osjećala sam se odlučno i nisam htjela stati prije vremena.

Prislonivši usta na donji dio trbuha, štuka se nije mogla kretati dalje i neka sila u njoj pokušala je da odvuče moj penis u nepoznato. Sama štuka samo je kretala čeljustima, pa ih stiskala, pa opet otvarala. Možda je na ovaj način pokušavala ubrzati proces, ali praktički nije uspjela.Nakon što je progutala svih 32 centimetra, vjerovatno joj se činilo da ima još, ali nisam mogao dodati još, eto, barem pet ili čak par centimetara.

Kako je pao mrak, štuka se zaista smirila i nije ni mahnula repom. Jednostavno je ležala na mojim nogama skupljenih u udubini između njih i možda joj je bilo udobno. Ja sam pak osluškivao noćnu tišinu i svojim tijelom osjećao i najmanje vibracije vode i vrbovih grana i, naravno, šta se dešavalo u štuci. Tamo proces praktički nije stao cijelu noć, a tek u zoru osjetio sam kako se živnula i mahala repom, ali očito zaboravivši da još uvijek nije progutala plijen, počela je činiti sve da ga dokrajči. Lagana bolna bol od grizenja zuba i lagano peckanje me nisu nimalo uznemirili, pa sam posljednju injekciju opet zabio u prepone. Mogu se boriti do ručka, ali onda ću morati kući - odlučio sam i počeo da virim kroz vodu u pokrete tijela grabežljivca. Ponovo je bila isto tako mirna, ali nešto se promijenilo. Počeo sam jače da osećam ceo proces koji se dešavao u njenom stomaku i čak sam razmišljao da sada prestanem. Ali ne znam šta ili ko me je zadržao.

Bliže ručku ponovo sam počeo da osjećam bol od zuba u samoj osnovi penisa, u kojem je štuka neprestano stezala čeljusti, pa je otpuštala i odlučio sam da je vrijeme da izađem. Gledajući okolo, uzeo sam štuku blizu glave i izašao na obalu. Njeni pokreti nisu bili agresivni, a stomak joj je i dalje bio pun. Na uobičajen način oslobodio sam se nje i izvukao penis koji je bio jako ugrizen u samoj osnovi. Na glavi i cijelom dužinom nalazio se tanki film ili tkanina s unutrašnjosti štuke. Sjeo sam na travu i stavio čisti ručnik na nju.Zatim je počeo pažljivo da skida sa baze penisa i prema glavi sve što je obavijalo dužinu mog penisa. Na moje iznenađenje, ugrizeni gornji dio ili polovina penisa jedva je krvario ili se tu nije imalo ništa vidjeti. Da se penis iznenada naglo uzbudio i zbog naleta krvi u njega, mogla bi nastati neobična fontana, ali to se na sreću nije dogodilo. Oslobađajući penis centimetar po centimetar od crijeva ili od zidova želuca riječnog grabežljivca, odjednom sam primijetio da što sam se bliže glavi kretao, to više nisam otkrivao kožu svog penisa, ali u principu nije bilo tako važno, koža je rasla više puta i sada je mogla rasti. Stvar je bila potpuno drugačija. Činilo mi se da je moj mekani penis jako mekan, da je počeo da se čini kraćim i pažljivo sam požurio da sa njega uklonim sve preostale zidove želuca. Penis je postajao sve tanji i tanji sa svakim centimetrom njegovog oslobađanja, i odjednom, kada sam uklonila zadnjih nekoliko centimetara želudačnog tkiva, ugledala sam kašastu masu boje koju nisam razumjela. Nigdje nisam vidio ni glavu ni dio penisa blizu glave. Samo se rastvorila i pretvorila u ovaj gadni nered. Isprani i istrošeni dio penisa, koji je sada bio umjesto glave, bio je tanak i dugačak, poput šargarepe, i lagano je krvario. Bio sam uplašen, ali sam uradio ono što je trebalo u tom trenutku. Stavila sam podvezu na samu podlogu i izvadila čiste salvete i jednostavno previla ono što više nije ni na šta ličilo. Okrenuvši sva preostala crijeva štuke naopačke, svuda sam vidio istu sivu ili nešto između sive i zelene mase. Moj penis se pretvorio u mljeveno meso koje sam vidio u snu. Bacivši sve što sam krio, brzo sam se obukao i otrčao kući.Nisam znao šta da radim, pa sam nakon tretmana rastvorima i dezinfekcionih obloga sjedio kod kuće dva-tri dana i onda nije imao izbora nego otići u grad.

Neću opisivati ​​šta se desilo u gradu. Mnogo pitanja od doktora, ismijavanja i svega toga. Pa, generalno, malo su mi skratili i objasnili šta i kako da radim. Lečen sam nekoliko meseci. Koža je narasla, tako ružičasta i tanka. Ali penis je počeo da liči na šargarepu.

Sljedećeg ljeta opet nisam mogao odoljeti i ponovo sam otišao na pecanje. Ovaj put sam prešao sve granice i izdržao sve dok mi sama štuka nije pala s penisa i otplivala sa najvećim dijelom unutra, ostavljajući mi samo četiri do pet centimetara. Sam sam joj pomogao da to uradi. Taman kad ga je potpuno progutala, malo sam je okrenuo i, stisnuvši joj vilice, pomogao joj da ga zagrize ili sažvaće. Zatim sam skoro dva dana sjedio u rijeci i osjetio cijeli proces probave mog penisa. Ali nisam mogao izdržati drugu noć bez sna i ubrzao sam proces. Počeo sam da stavljam štuku na penis, a ona je okrenula glavu, pošto mi je stomak bio na putu, a onda ju je jednostavnim pokretima, uz moju pomoć, sažvakala i otplivala, i nije mi žao sve.

Naravno, proces odlaska kod doktora izazvao je mnogo negativnosti, ali ja živim na selu i oni me ne poznaju, tako da se glasine još nisu proširile. Sada, zbog svog malog penisa, mogu da radim potpuno različite stvari i da, potpuno ga pritisnuvši unutra, hodam okolo samo sa svojim jajima, a po potrebi ga izvadim i ponovo sakrijem. Još sam imao priliku da masturbiram. Evo priče.

Ako pročitate moju priču u cijelosti, shvatit ćete gdje u njoj ima istine, a gdje fikcije i moje mašte.

[email protected]

Sergej K. Čeljabinska oblast.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 31 Prosek: 2.8]

18 komentar na “A gde bi mogla da ode_1 Zbirka prica price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.