NajboljeErotske price Klasicna erotika

Otkrijte svijet uzbudljivih priča u odjeljku Klasicna erotika. Ove priče pokrivaju i fantastične zaplete, kao i istinite priče, postavljeno od strane naših čitalaca.

Mučenje izviđača

Vrisnula je i brzo mi šapnula: Glava mog penisa bila je gusto obložena lubrikantom njene vagine i uspeo sam da napredujem nekoliko centimetara. Ublažila sam svoj žar i postepeno, naizmjenično uklanjajući i zabijajući penis, toliko sam proširila prolaz da sam penis uronila skoro do pola. Obavio ga je Julijin vreli i meki rektum.

Zamak mučenja 2 dio

Šarik, nemirni huligan i onanista, koji je pokazao quot;trikquot; za opkladu i za čašu votke - čučnuvši sjedeći mogao je brzo, brzo izdrkati kurac i, sagnuvši se i otvorivši usta, usmjeriti potok sperme u usta, sjeo mu na leđa i počeo mamiti sa oba istezanja stražnjice rukama: quot;O, kakva rupa - jebeno je super. Hej, hej, hej, daj da mu to očistim!quot; - neko mu je gurnuo grlić flaše u anus, a nakon toga su počeli da ga jebu redom. Veoma nemilosrdno.

Mathieu_1

Lenka je, očigledno posramljena, udovoljila mojim zahtevima, čak je i prenisko spustila gaćice. Sjeo sam na stolicu za stolom i počeo da brišem stomak velikim pamučnim štapićem sve do usana, fokusirajući pažnju između nogu. Nakon što sam završio sa stomakom, zamolio sam Lenu da se nasloni na susedni sto i spusti pantalone, što je ona odmah pomalo nervozno i uradila.

Kako sam postao rob

Činilo se da joj u tom trenutku nije bilo nimalo neprijatno pojavom svoje dvanaestogodišnje ćerke, ali na Džimovo iznenađenje, devojčica koja je ušla u sobu nije bila ništa više posramljena od majke koju su upravo izjebali u ustaizvaljen na podu u nepristojnom položaju. Jim, još uvijek skrivajući uspravnu napravu od neočekivanog svjedoka, okrenuo je glavu i pogledao djevojku. Imala je dugu crnu kosu, anđeosko lice i neanđelsko dupe. Uprkos svojih dvanaest godina, ona je već formirala šarmantne grudi, sa izbočenim bradavicama i raskošnom, elastičnom guzicom za svoje godine, malom u odnosu na majčino dupe.

Analni deflorator

Konačno, trzajući oba penisa rukama i sišući ih jedan po jedan, natjerao sam ih da se ritmično trzaju i glave su ispustile kapljice bistre tekućine. Osećajući da dostižete svoj vrhunac, zamolio sam vas da se podignete u svoju punu visinu i kleknuo sam. Tvoji članovi su mi stajali pred očima.

Doktor u planinskoj pokrajini

Ogrtač. Poznavala je Dimu i drugu damu. Dmitrij izgleda da ima 35-40 godina, visok i fit, dobre figure, smirena i samouvjerena osoba. Odavao je utisak da savršeno dobro zna zašto je ovdje i trudio se da svoje samopouzdanje i smirenost prenese na druge.

U mirnim vodama Svetloflotska

Počeo je da joj stiska grudi, a ona je, pipajući moj otvrdnuti penis kroz moje pantalone, polako otkopčala patentni zatvarač i sagnula se i obavila usne oko njega. Prošavši tešku zavjesu, našli smo se u uskoj prostoriji s brojnim separeima, većinom praznim, ali na nekima su vrata bila zatvorena ili poluzatvorena iu njima su se nazirale tamne siluete. Ušavši, zatvorili smo zasun i ja sam, savijajući svoju ženu do jedne od dvije velike rupe na bočnim zidovima, ušao u njenu mačku koja je curila od vlage. Alice je počela lagano stenjati, ali nakon jednog minuta njeni jauci su zamijenjeni nekim čudnim zvucima i ona se malo povukla iz rupe.

Kmetkinja i njen gospodar

Nisam je mogao ni zagrliti jer je tata stalno gledao u retrovizor. Moji roditelji su počeli da pričaju o nečemu, a iz njihovog razgovora sam shvatio da ćemo danas prenoćiti u motelu: šokirala me Milina hrabrost: Izvadila je ogledalo i počela da farba usne, a ja sam je pogledao, i odjednom sam zamislio da je umesto gadnog crvenog karmina tu moj penis, da ga isto tako nežno i pažljivo siše.