Saobraćajna nesreća

Upoznavanje u Bosni
Moje djetinjstvo se ne može nazvati posebno radosnim. Sve je počelo kada je moj otac napustio moju majku i mene. Nekako sam se samo spakovao i otišao, od tada U ropstvu đavolu nisam video. Moja majka je i ranije imala muškarce, bila je privlačna žena i mogu reći da je bila popularna kod njih, ali niko nikada nije dostigao toliku meru kao on. Prešao je status ljubavnika i promijenio moj tinejdžerski život. Preselio se Balerina drolja nas i od sada se smatra mojim očuhom.

Naša veza nije bila tako vruća, ali smo se ipak slagali u istoj kući, za sada, naravno. Jedan dan je sve promenio. Moji drugari i ja smo se malo loše ponašali u školi, što je mojoj majci odmah prijavila brižna razrednica. Ušavši u kuću, odmah sam osjetio neku napetost u zraku. Moj očuh je dotrčao do mene vrišteći, a za njim i moja majka.

- Šta si ti, kučko mala, odlučila si da naljutiš majku. - zaprepastio me je očuh. Promrmljao sam nešto nerazumljivo. Rečima: "Srediću to odmah", snažno me udario u lice. Pao sam i jednostavno zapanjen, nisam mogao da verujem, niko me u životu nije tukao, a evo nekog čoveka sa ulice.

Pogledao sam majku, ona je skrenula pogled, shvatio sam da neću dobiti podršku. Nisam vjerovao svojoj majci, koja je uvijek brinula o meni. Ustao sam i istrčao iz stana.

Morao sam da prenoćim kod drugarice, pošto je to bila tajna njenih roditelja, ne bi mi spalili majku. Kući sam se vratio tek sutradan, poslije škole. I život je krenuo svojim tokom. Naravno, za sada ponovo. Saobraćajna nesreća Popio sam malo sa prijateljima, malo naglašavam, i došao kući tek u jedanaest, a ne u dva ujutru kao ostali. Na pragu me je čekao očuh. Pri ulasku sam odmah dobio udarac u oči, očuh je vikao na mene:

-Gde si, kurvo, motaš se?!

Pokušao sam da ustanem i udaren sam u stomak. Nije se imalo smisla opirati, šta sam mogao protiv njega - “izbacivača iz noćnog kluba”.

- Šta još imaš na umu, pičko mala. Nije li prerano za tebe?

Snažno me pritisnuo na pod, stavio me u pseći položaj i skinuo mi kaiš sa pantalona. Bila sam van sebe i nisam odmah shvatila šta radi, ali kada mi je jednim pokretom skinuo pantalone i gaće, svest me je vratila u stvarnost, jer je moja majka sve ovo gledala!!.

Osjetio sam udarac pojasa po golom dupetu i vrisnuo sam. Pogledao sam majku, najviše me iznenadio njen pogled, zalijepljen za moj, inače, penis pristojne veličine. Pljusnuo je jos dvadeset puta, ali izgledalo je sto puta!!. Onda je ustao i mirno otišao, ja sam još malo ležao, slušajući vriske majke i očuha koji su dopirali iz kuhinje:

- Pa, možda nije trebalo tako sa njim, ipak je bio 11. razred.

- Znam šta mi treba, odmah se vidi da sam odgajana bez muškarca u kući.

Ustao sam i odšuljao se u sobu, svalio se na krevet i odmah se onesvijestio. Više nisam čuo njihove razgovore, a tišina mi je izjedala uši.

Opet su dani proletjeli, samo je jedan datum u kalendaru ostao crnom bojom - dan kada je mama otišla na par dana na službeni put. Toga sam se užasno bojao, jer bismo bili sami kod kuće: ja i moj očuh.

Prvi dan službenog puta je bila nedelja i naravno nisam išao u školu, mama je otišla noću, pa je nisam video. Mirno sam ležala na krevetu Zaslužena kazna čitala nešto dosadno iz domaće zadaće kada je očuh ušao u sobu, držeći fotoaparat u rukama. Seo je na krevet pored mene i pokazivao mi fotografije svojih prijatelja, dugo nisam mogla da shvatim zašto mi je ovo trebalo. Treba napomenuti da je bio veoma druželjubiv, Bilo je vrlo blizu rijeke sam prestao da se plašim.Zatim je bilo par videa sa pecanja, nakon što ih je pogledao, rekao je:

- A sada ćemo snimiti naš video i staviti kameru na sto, tako da cela soba bude izložena objektivu.

Jednim me pokretom povukao s kreveta. Za par sekundi mi je strgao majicu i šorts sa gaćicama, a zatim se skinuo. Ležao sam ošamućen, ne dajući znake života, od šoka.

Legao je na Doktor u planinskoj pokrajini_1 i počeo da me ljubi po vratu i usnama uz reči:

-Dragi moj dečko, kako će biti slatko pojebati te. Kakvi sunđeri, već ih vidim na svom gepeku.

Samo sam povremeno pokušavao da pobegnem. Ali snage, najblaže rečeno, nisu bile jednake. Onda je ustao, stavio me na kolena i rekao:

- Pa, hajde, curo moja, uzmi moj kurac u svoja jebena usta.

Pokušao sam da pobegnem, ali pre nego što sam uspeo da se pomerim, silom sam bačen na pod.

- Šta si mislio, pederu maloletni, pustiću te da bežiš, hajde da počnemo, daću ti drugu šansu i to brzo, inače ćeš se gorko kajati.

Prišao je jako blizu, nisam stigla ni da se oporavim od udarca prije nego što je bukvalno stavio moja usta na svoj kurac. Nikad nisam mislio da moja usta mogu primiti Izdajica_šesti dio_2, u početku me je samo jebao u usta, ali onda mu se činilo da to nije bilo dovoljno. Uperio je nož koji se niotkuda pojavio u mene i rekao:

-Hajde, bar malo raznovrsnosti, hrabrije jezikom, ne grize.

Uplašila sam se i morala sam pokušati. Ušao mi je u usta, čvrsto me držeći za glavu i rekao:

-Gutaj, slatka moja curice i uživaj, nije ti svaki dan takav praznik. Ajde sad da pokažemo tvoje pedersko dupe, već sam umoran od čekanja da ga konačno poderam.

Okrenuo me i svom snagom gurnuo svoj kurac u moje dupe.Vjerovatno ću još dugo sanjati takav bol u svojim najstrašnijim noćnim morama. Mislio sam da ne samo da mi je razderao nevinost, već i svu obližnju nutrinu, toliko sam vrisnuo da sam skoro oglušio cijelu kuću. Snažno me udario rukom po usnama i prekrivši mi usta rekao:

-Ne viči, otvorićeš usta kad naučiš da stenješ kao prava kurva!

Počeo je pohlepno da me jebe, suze su mi tekle kao reke iz očiju, ali nije obraćao pažnju na moje jecaje, samo me jebao sve jače i jače, počela sam da stenjem, ne, nije mi se svidelo, bilo je od strašnog bola, ogorčenosti i poniženja. Osećala sam se kao kurva. Čuvši to, odmah je reagovao:

“Tako brzo ću od tebe napraviti kurvu, pogotovo što tako brzo učiš da već stenješ skoro kao kurva.”

Nisam više obraćao pažnju na njegovo lajanje, samo sam čekao da se sve završi. jebanje u podrumu Gay Ali on i dalje nije odustajao.

-Kakvo dupe imaš, dušo, mogao bih te jebati zauvek.

Pa, da li je konačno završio. Oko pet minuta je samo ležao na meni, uživajući u njegovoj moći.

Zvono na vratima. Moj očuh je brzo ustao, obukao se, uzeo kameru i otišao da otvori.Koliko sam shvatio, to su bili njegovi prijatelji, spremala sam se na najgore, ali na moju veliku sreću vrata su zalupila i svi su otišli.

Nisam imao ni najmanje snage, ali morao sam ustati; Brzo sam se istuširala, obukla, spremila i brzo izašla iz kuće, plašeći se njihovog povratka, a nisam htela da ostanem kod kuće, otkud znam šta je još ovom zvercu na pameti.

Tek u srijedu sam se vratio kuci, i da budem iskren, bio sam iznenadjen situacijom kod kuce, mog ocuha su policajci izvodili iz stana, tako me ljutito pogledao, odgovorila sam mu isto tako grubim pogledom. Majka mi se bacila na vrat sa suzama i rečima:

- Kako si, sine?!Oprosti, za sve sam ja kriv.

Kako sam kasnije saznao, kada sam stigao, majka je pronašla kameru i pogledala snimak moje sramote, koja mi je, iako ne suštinski, promenila život. Samo jedno sam znao sigurno - U zoni će me osvetiti!!!

Tako da sam se vratio sa svojim malim Turčinom iz stražnjeg dijela Tomovog doma i vidio ovog tipa u Adidasu kako još sjedi i pije pivo. Po meni je bilo jasno da sam upravo imao seks – svi su znali da sam se posle toga uvek cerio od uva do uva. Moj Turčin je krenuo lijevo od mene, sjeli smo za sto i malo ćaskali, mazio me po potiljku i bilo mi je drago što mi je tako odan. Nakon nekog vremena ponovo sam osjetio želju da nešto uradim. On me je otvoreno pitao da li mi je ovaj tip u Adidas krpama uzbudljiv, a ja sam mu takođe iskreno odgovorio da. Na to je priznao da bi ga i on dobrovoljno pojebao, a zar ne bismo trebali zajedno da ga zavedemo. U tom trenutku momak je prošao pored nas, oboje smo zurili u njega i nacerili se. Uzvratio je osmijeh i ušao u mračnu sobu. Moj Turčin me je pokupio i veslali smo tamo. Tamo nije bilo puno ljudi, pa smo ga vrlo brzo pronašli.

Stajao je potpuno u dubini, gde su se parili kako su mogli, i, čini se, samo je čekao da ga neko skine. Oboje smo znali da želimo ovo, pa smo zajedno prošli pored njega u jedan od separea i čekali. Nešto kasnije pojavio se pored mene. Osjećao sam se ugodno uzbuđeno. Nosio je seksi tamne pantalone i patike, sjajnu jaknu i povrh toga moju omiljenu frizuru sa obrijanim potiljkom i malo dužom kosom na vrhu. Nas troje smo polako prišli jedno drugom i počeli da se mazimo i dodirujemo. Otkopčala sam malom Turčinu pantalone i izvukla njegov kraj, koji je opet bio jak koliko je trebao i osjećao se vrlo ugodno u mojoj ruci. Dok sam ga masirala, mali je nešto stenjao. Onda sam izvukao kurac i spustio pantalone.Željela sam da ovaj visoki tip klekne ispred nas oboje Gubitnik popuši nas oboje, pa sam ga uhvatila za potiljak i gurnula dolje.

Prvo je uzeo moj kurac u svoja usta, a ja sam glasno stenjala dok ga je on strastveno i s ljubavlju sisao dok mi je gladio jaja, a ponekad i dupe. Turčin je stao pored Slika, poljubila sam ga, ne zaboravljajući da ga trzam. Ali to mu očito nije bilo dovoljno, te je grozničavo pomjerao prepone prema licu našeg partnera kako bi njegov kraj gurnuo u njega, u što se ja nisam miješao. Čvrsto je objema rukama uhvatio glavu koja mu je bila između nogu i počeo energično da pomiče kukove, jebao momka u usta i stenjao mi pravo u uvo, jer sam stajala blizu njega. Dok je uživao u jebanju, ja sam masirala svoj napeti i drhtavi penis. Ali onda sam shvatio da i meni nešto nedostaje u ustima, polako sam hodao niz Turčino tijelo, usput mu skidajući košulju, ljubio mu bradavice i konačno stigao do lica našeg novog prijatelja.

Pred mojim očima, debela huina je nestala između tipovih zaobljenih usana i zaronila duboko u njegovo grlo. U isto vrijeme, tip ništa nije uradio sa vlastitim penisom, međutim, sudeći po izbočini na njegovim pantalonama, zaključio sam da je sigurno bio jako uzbuđen, na to su jasno ukazivale konture njegovog erektiranog kuraca. Masirala sam njegov kraj kroz pantalone i ljubila ga Okrutnost obraz, sve dok na kraju opet nisam uvukla turčinu kobasicu u svoju reznicu kruha, koja me je sad divlje jebala u usta i glasno stenjala iznova i iznova. Stajao je široko raširenih nogu, a ispred njega su čučala dva slatka dečka koji nisu mogli zamisliti ništa bolje od toga da ih je on, makar i samo u usta.Ponovo sam dodao turski štap kao palicu mladom pusaču, a on se lagano okrenuo u mom pravcu, tako da sam imao bolji pristup njegovim pantalonama.

Lagano je ustao da spusti pantalone, pa mu je iskočio kurac u erekciji, a ja sam odmah poželio da ga progutam. Gay skidanje (svlačenje) Ali nije ga bilo. Mali Turčin kao da je poludio: zgrabio je momka, okrenuo ga prema zidu, raširio noge i počeo da mu radi na guzici. Stajao sam pored njega i posmatrao sve te radnje, video kako mali Turčin žestoko i strastveno priprema dečaka za jebanje u dupe. Njegova žrtva je izgledala pomalo nesigurno na ove manipulacije, ali je izgledala vrlo slatko sa isturenim ušima i odvažnim, a sada već prilično uplašenim licem, međutim, dozvoljavajući mu da radi sa sobom šta god želi. Vidio sam kako je Turčin navukao kondom na drhtavi penis i prislonio se uz isturenu guzicu, vjerovatno da bi odozdo ušao u ovog visokog zavodljivog momka.

Lagano je pomerio dupe u potrazi za boljom pozicijom, pa se momak potpuno opustio, a ja sam videla kako se Turcin lice izduzio dok je ocigledno skliznuo u rupu, zastenjao je od zadovoljstva, i pred mojim pohlepnim pogledom pola njegovog kuraca je nestalo u pećinski „klijent“, tada je penis bio skoro potpuno van da bi ponovo ušao unutra. Pao sam na koljena kako ne bih propustio ni najmanji detalj ove fascinantne slike. Našem novom prijatelju kurac je bio dovoljno natečen i nisam mogao odoljeti da ga ne posisam, pa sam krenuo do njega naslonivši se leđima na zid i počeo ga s užitkom sisati.Osjetio sam pokrete malog Turčina, koji me je nakon kratkog vremena izgorio od trenja o pod, primijetio sam kako su obojica spremali da svrše, a i bio sam jebeno napaljen.

Dječak me je jednom rukom milovao po glavi, drugom je svoj kraj usmjerio u moja usta, a ja sam u to vrijeme gledao snažne ruke Turčina, koji su ga milovali po tijelu. Ponekad bi Turčin pogledao u mene i pravio grimasu, da bi me onda još jače pojebao i jače stenjao. Zatim je zastao na trenutak i samo legao na leđa momka, lagano se pomičući s jedne na drugu stranu kako bismo svi mogli malo doći do daha. Tada je momak ispod njega jače zastenjao, jer sam počeo energičnije da mu sišem kurac, činilo se da je i Turčin dobio nove senzacije od ovoga, pošto se tipovo dupe suzilo i čvrsto zgrabio turski kurac. Bio sam u pomami od uzbuđenja od prilike da imam jedan kurac u ustima, a drugi, jebanje u dupe, pred očima. Naši jauci su se stopili u jedan vrisak, a Turčin je pojačavao tempo, vidio sam kako mu se ruke sve čvršće zabijaju u tijelo momka, pokreti su mu postali nekontrolisani.

Konačno je vrisnuo iz sveg glasa, iz sve snage uletio unutra, tako da je i momak ispod njega vrisnuo, Turčin se napeo, ispustio životinjski urlik i iscrpljen pao na momka. Bio je gotov do kraja, ali je htio više, bio je divlje uzbuđen i šapnuo mi je na uho da bi htio da me pojebe u dupe. Teško sam ustala, noge su mi se tresle, stajali smo jako pritisnuti jedno uz drugo, masirajući svoje krajeve, on je stajao iza mene, naslonjen leđima na zid. Njegov napeti član brzo je pronašao pravi put i prodro u moj anus, već pripremljen od Turčina.Sve me je više uzbuđivalo to što me je samo tukao i bukvalno nabijao na svoj štap, dok sam ja bila okrenuta prema Turčinu i ljubila ga. A on je i dalje stajao sa spuštenim pantalonama, poluuspravljeni kurac koji mu je visio s plavim bodljicom prema dolje, štipao mi je Gay i pažljivo me gledao u oči.

Momak iza mene, srećom, nije imao toliko prijeteću veličinu penisa da bi mi to stvaralo probleme, ali su šokovi bili prilično primjetni, a momak mi je istovremeno trzao kurac, što nas je oboje uzbudilo. Rukom sam pomilovao njegove snažne noge, njegove patike su mi bile pred očima, pošto je noge stavio daleko ispred sebe držeći leđa uza zid. Držao me prilično čvrsto i sve brže i brže pomjerao moje dupe uz njegov kurac. Činilo mi se da je prilično uzbuđen, pošto sam ga dosta dugo sisao. Turčin me je nježno pomilovao, a ja sam bila na vrhuncu blaženstva između ova dva dječaka koji su se toliko trudili da mi udovolje, uprkos činjenici da je Turčin imao svoj kurac koji je šepao. Konačno sam čula kako je tip iza mene vrisnuo i ušao u mene do paradajza, kako je njegova sperma pucala u mene sa zapaljenim mlazom, ruke su mu drhtale, a on se cijelim tijelom čvrsto pritisnuo uz mene.

Šapnula sam mu na uho da ostavi kurac u mom dupetu i nastavi da drka mog prijatelja. Naša tijela su se spojila u jedno, momak me je obavio objema rukama, a ja sam i dalje bila okrenuta prema Turčinu, koji mi je liječio bradavice, pa sam s vremena na vrijeme stenjala. Tada sam osjetila kako mi tip povlači ruku i zgrabi moj usijani ćorak da ga brzo, ali s osjećajem, odlijepim. Osjetio sam blaženstvo da se predajem ovim pohotnim muškarcima i nisam se miješao u njihove postupke.Ali jedno mi je ipak nedostajalo: nagnuo sam se naprijed, još uvijek sa kitom u guzici, zario se u jaja potpuno usnulog kurca mog malog Turčina, rado klizio licem po njemu i na kraju ga uzeo u usta. Turčin mi je ponovo stavio ruku na glavu i mazio me, dok mi je drugi momak, kao Analni safari 2 dio, masirao penis. Osjetio sam kako mi tijelo drhti i ekstaza se pojačava.

S osjećajem sam sisao ovog šarmantnog kurac, tako da je ponovo bio napola uspravan, pustio ga iz usta i gledao kako se lijeno njiše pred mojim licem, vidio mišićave ruke Turčina i više se nisam mogao suzdržati: stisnuo sam zadnjicu, i iz mog grla je izletio šištavi uzdah, a onda je sperma prsnula iz mene u moćnom mlazu. Preokrenula sam se, tijelo mi se zgrčilo, i bukvalno sam osjetio posljednje kapi kako izbijaju iz mojih iscijeđenih jaja. Kurac zaboravljen u mom dupetu dodatno je pojačao osjećaj nezemaljskog blaženstva, a ja sam iscrpljen spustio Špil karata ruku koju mi ​​je Turčin pružio. Drugom rukom mi je umirujuće milovao leđa. Momak u Adidasu se uspravio iza mene, izvukao kitu iz mene, a nas trojica smo se čvrsto pritisnuli jedno uz drugo, dok su mi noge potpuno izdale. Ali oba momka su me čvrsto držala i ljubili ništa manje čvrsto.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 29 Prosek: 3.6]

27 komentar na “Saobraćajna nesreća Gay price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.