Miris dupeta usnule sestre_1

Upoznavanje u Bosni

Jednog dana, dok sam se vozila u sjedište kompanije s Mary, primijetila sam da joj je haljina bila izrezana na takav način da joj je otkrivala noge dok je hodala, sve do Zoe je sinoć. Bio sam oduševljen stepenom njene golotinje, ali sam primetio da su njeni podvezice i čarape mnogo više nošene nego kod drugih poslovnih žena. Kako smo se kretali, njene noge su se sve više otvarale. Nisam mogao da savladam iskušenje i pogledao sam ta prelepa bedra. Konačno, Meri je to primetila.

Gledajući pravo u mene, pitala je kako sam je pronašao. Nakon malo oklevanja, odgovorio sam da je s mjesta gdje sam bio jednostavno divno. Mary se nasmijala, ali nije pokušala prikriti svoju golotinju. Nakon nekog vremena stigli smo na mjesto. Za to vrijeme sam postao jako uzbuđen prizorom ovih prekrasnih užitaka, a kada smo prošetali parkom, to se jasno vidjelo.

Sastanak je bio uspješan, Meri i ja smo odgovorili na bezbroj pitanja. Malo sam se brinuo kako će biti na povratku. Kada smo došli do auta, Meri mi je dala ključeve i ja sam seo za volan. Usput je odgovarala na razne telefonske pozive, a ja sam pazio na saobraćaj na putu koji je u to vrijeme bio neobično gust.

Kad smo stigli do kraja autoputa, okrenuo sam se da je nešto pitam. Ono što sam video ostavilo me je u čudu. Mary je sjedila napola okrenuta prema meni, a lijeva noga joj je bila ispod desne. Noge su joj bile raširene i vidio sam da Meri nije nosila donji veš. Izgubio sam kontrolu kada sam vidio njene vaginalne usne koje su bile blago razdvojene. Video sam duboki ulaz u njenu pećinu i klitoris koji je nervozno drhtao. Podigavši ​​pogled, vidio sam njene tvrde bradavice kako se provlače kroz bijelu svilu bluze. Zatim sam je pogledao u oči, Saobraćajna nesreća u daljinu.Bila je veoma zavodljiva u tom trenutku i mislio sam da je treba bolje upoznati.

Meri mi je rekla da ako me ovo njeno ponašanje smeta, onda je ona moja šefica i može da radi šta hoće. Rekao sam joj da se uzbudim kada ispred sebe vidim prelepu ženu golu, bez obzira da li mi je šefica ili ne. Dalje sam napomenuo da ne bih želio nikakav poseban tretman, ali bih dao mnogo da je vidim u takvoj poziciji.

Tokom našeg razgovora saznao sam da Meri, kao i ja, ima troje dece, da je razvedena i neudata. Miris dupeta usnule sestre_1 Dok smo stigli na odredište, Mary je došla dva puta, iz svoje ruke i jednom iz moje.

Stigli smo kasno, a Mary je zamolila da neko vrijeme sjedi s njom. Stavila je moje ruke na svoja prsa. Milovao sam njene pune grudi i bradavice dok je skidala bluzu. Došavši do mojih hlača, Mary ih je otkopčala i oslobodila moj penis u erekciji. Videvši moj penis od 10 Gangbang, sagnula se i progutala ga u potpunosti svojim prelepim ustima. Član je zastao negdje duboko u grlu. Meri mi je sisala kurac dok sam ja milovao njene pune, natečene grudi, a prsti su tražili ulaz u njenu pećinu. Dugo nisam mogao izdržati takvu torturu, a moj penis je počeo ispuštati dijelove sperme, ispunjavajući joj grlo i usta. Meri je progutala sve što sam joj dala. Bez prestanka, Mary je nastavila da mi sisa kurac dok sam ja nastavio da istražujem njeno telo, a dva moja prsta su skliznula u njen vrući, klizavi anus. Mary je dostigla vrhunac dok je po drugi put progutala moju spermu, a moji prsti su pažljivo prodrli u njen klizavi anus i bijesno se pomaknuli tamo.

Nakon što se malo odmorila, Meri se oprostila, rekavši mi da dođem kod nje u subotu na detaljnije upoznavanje.Brzo sam pristala, pošto je trebalo da se nađemo u intimnijem okruženju. Rekao sam da ću sigurno biti tamo u subotu.

Kako se subota približavala, moje uzbuđenje je raslo, u iščekivanju nečeg zanimljivog. Dok sam pokucao na vrata Marijine kuće, moj penis je stajao kao kolac, donoseći mi priličnu patnju. Čekalo me iznenađenje: Marijina ćerka je otvorila vrata, toliko je ličila na majku da sam se čak i zbunio. Nisam mogao sakriti iznenađenje kada sam vidio šta je Nensi nosila. Nosila je kratku bijelu svilenu spavaćicu kroz koju su se jasno vidjele njene pune zrele grudi sa uspravnim bradavicama.

Nancy me zamolila da uđem i odvela me u kuhinju, gdje je bila Mary. Dok smo obilazili kuću, nisam mogao odvojiti pogled od njenih prekrasnih nogu i fantastičnih grudi. Kada sam ušao u sobu, Meri je prišla do mene, zagrlila me i poljubila me predivnim poljupcem. Stajao sam i posmatrao njenu ćerku kako me gleda procenjujućim pogledom. Zatim nam se pridružila, poljubivši prvo mene, a zatim svoju majku dok je okusila moj član nalik kamenu.

Nensi je zahvalila svojoj majci kada je i sama otkrila moj penis otkopčavajući mi pantalone. Kada je Nensi izvukla moj penis od 10 inča, njena ruka je otišla do mamine vagine i počela da ga miluje po usnama, dok su njena usta počela da miluju mog dečka. Otkopčao sam Marijinu bluzu i počeo da joj ljubim grudi i njene uspravne ružičaste bradavice. Svi ovi događaji su me toliko uzbudili da je ubrzo moj penis pustio veliki dio sperme direktno u Nancyina usta i grlo. Nensi je otpila nekoliko gutljaja, dok se njena majka sagnula i popila ostatak iz mog bolnog kuraca, ne dozvoljavajući svojoj kćeri da stane ni na trenutak, uzbuđujući njenu pećinu.Nakon što sam potpuno pomuzeo, Nensi i Meri su se poljubile, ližući moju spermu sa lica i usana.

Brzo procjenjujući situaciju, pitao sam Mary jesmo li sami i gdje možemo odsjesti kako bih ih oboje pojebao. Ona je odgovorila da je njen sin na fakultetu, a da će njena 16-godišnja ćerka Trejsi da se vrati i pridruži nam se. Preselili smo se u Marijinu spavaću sobu.

Kad su me odveli uz stepenice, primijetio sam da su obojica uzbuđeni, da njihove mekane pećine bukvalno puštaju sokove. Brzo sam ih sustigao i ubacio prst u svaku njihovu vaginu. U tom stanju smo stigli do spavaće sobe. Tamo sam rekao da ću ih sam skinuti i onda će mi to učiniti. Svima se svidjela moja ideja, a Mary mi je rekla da počnem s Nancy. Ivana Stamenković Sindi Gangbang Nadala se da će se njena najmlađa kćerka Trejsi, dok dođe red na njih, vratiti.

Nisam krila kurac u pantalonama, a on je već stajao i spreman da pojebe i majku i ćerku. Mary je legla na krevet dok sam ja odveo Nancy na sredinu sobe i počeo je svlačiti. Krišom sam pogledao Mary. Bila je prelepa u tom trenutku. Njena bluza se potpuno podigla otkrivajući ružičaste usne njene vagine i uzbuđeni klitoris. Marija je počela da se miluje, ubacujući dva prsta jedne ruke u svoju pećinu. Druga joj je ruka stisnula desnu dojku i uvrnula bradavicu u erekciji.

Poljubio sam Nensi i počeo da milujem njene pune grudi kroz tanku svilu spavaćice, osećajući tvrdoću njenih uspravnih bradavica čak i kroz materijal. Spustio sam ruke niže na njeno elastično dupe i nježnu pećinu. Došavši do ruba košulje, lagano sam je podigao, otkrivajući mršavu, vitku figuru. Pritisnuo sam usta na njene grudi, jezik mi je počeo nežno golicati kožu oko njenih bradavica, dok je desna ruka posegnula za njenim međunožjem.Nancy se sagnula i uzela moj natečeni penis u ruku. Moja dva prsta nežno su skliznula u njenu mokru pećinu i počeo sam da joj grizem bradavicu dok je moj palac golicao njen klitoris.

Osjetio sam kako se bliži Nancyn prvi orgazam ove večeri i nježno je spustio na tepih. Nancy je počela stiskati svoje grudi i uvijati bradavice dok su moja usta padala na njeno međunožje. Počeo sam lizati i sisati njen klitoris dok su mi prsti bušili u njenu pećinu, a jedan od njih je prodirao u njen anus. Bilo je to previše za nju i Nancy mi je prekrila lice svojim sokovima, svršavajući pravo u moje ruke.

Meri mi je pomogla da prebacim njenu ćerku na krevet i počela da je miluje po međunožju jezikom. Povukao sam Mary s kreveta dok je bila sljedeća. Ali ona me zaustavila, rekavši mi da skrenem pogled na Tracy koja je stajala na vratima. Ušla je neprimjetno dok sam bio zauzet vaginom njene sestre.

Video sam visoku, ukusnu brinetu. Traity je imala sjajnu figuru za svojih 16 godina. Pogledala je majku koja je milovala Nensi. Suknja joj je bila podignuta, traka bijelih gaćica gurnuta u stranu. Prstima jedne ruke trljali su klitoris i bušili pećinu, dok je drugom rukom ispod džempera stiskala dojku. Prilazeći joj, izvukao sam njene prste iz vagine i počeo da ližem njene sokove, stavljajući njenu ruku na moj penis. Tracy je stenjala i stiskala moj kurac dok sam je ljubio i počeo milovati njene grudi. Odveo sam je na sredinu sobe, skinuo džemper i u mom pogledu su se ukazale prelepe grudi, skrivene samo tankim grudnjakom. Njene bradavice su bile tvrde i Tracy je stenjala dok sam ih istiskivao kroz tanku tkaninu. Stao sam iza nje i otkopčao joj suknju koja je skliznula s njenog prekrasnog tijela.

Trejsi mi se približila i počela da mi miluje kurac svojom prelepom rukom. Skinuo sam joj grudnjak i rukama obujmio njene grudi i prinio usta njenoj desnoj bradavici. Poljubio sam njene uspravne ružičaste bradavice. Onda mi je jezik krenuo između njenih grudi i dole duž njenog tela do njenih gaćica. Rukama sam uhvatio polovine njenog dupeta i pritisnuo ga na lice. Gangbang žigolo Skinuo sam joj gaćice, posljednju prepreku na putu do njene pećine. Nakon što sam joj poljubio butine, raširio sam joj noge, raširio vaginalne usne i počeo da ližem i sišem njen mokri klitoris. Trejsi je počela da se kreće ka mom jeziku, dok sam ja zavukao prst u njenu pećinu, ne prestajući ni na sekundu milujući njen ružičasti klitoris. Podigavši ​​pogled, video sam kojom silinom steže grudi i uvrće bradavice, i shvatio sam da je Trejsi na ivici orgazma.

Izvukao sam dobro podmazan prst iz njene vagine i umetnuo joj ga u anus dok sam na njegovo mesto stavio dva druga prsta. Ovo je završilo posao i Tracy je počela stenjati i trzati se u snažnom orgazmu. Ona, kao i njena sestra, nije mogla da se pomeri nakon takvog vrhunca, a ja sam je odneo do kreveta, gde su Nensi i njena majka mazile svoje nabrekle pećine, gledajući našu emisiju. Sada su se ljubili i trljali Trejsi dok joj se nije vratio osećaj realnosti.

Dok su to radili, došao sam do Marije, otvorio joj suknju, sa dva prsta prodro u njenu pećinu, dok je palcem milovao njen klitoris.To je Meri uzbudilo do krajnjih granica, te sam je podigao iz kreveta da završim posljednje svlačenje. Okrenuvši joj lice prema kćerkama, skinuo sam joj bluzu i rukama joj obuhvatio grudi, štipajući joj bradavice među prstima. U to vrijeme, Nensi i Trejsi su gledale našu emisiju i mazile svoje nabrekle pećine i grudi.Vrativši se Mary, skinuo sam joj suknju, otkrivajući njenu vaginu koja curi kako bi svi mogli vidjeti.

Raširio sam joj noge, Meri se sagnula, a njegova glava je skliznula u njenu pećinu. Mary se uspravila, a ja sam počeo da je milujem po grudima i ljubim bradavice. Nakon nekog vremena, osjetivši da Mary lagano drhti, kleknuo sam ispred nje i počeo lizati i sisati njen uzbuđeni klitoris. Prst mi je naizmjenično hodao po njenoj pećini i anusu. Meri je svršavala, spustila se skroz na prste koji su joj prodrli u vaginu i anus i punila me svojim sokovima, praćena glasnim jaucima.

Natjerao sam Mary da se sagne tako da su joj ruke bile na podu. Raširio sam polovine njenog dupeta, nastavljajući da istražujem njenu vaginu i anus. Moj jezik je počeo da liže naborani prsten njenog anusa, dok su moja tri prsta raširila usne njene pećine u stranu, izlažući ovo blago Marijinim ćerkama. Nakon nekoliko minuta takvih milovanja, Mary je ponovo došla, a njeni sokovi su prelili moju ruku i tekli niz njene vitke noge.

Pomogao sam Mary u krevet i položio je između mojih kćeri. Zamolio sam ih da je malo pomiluju. Uživao sam u načinu na koji su milovali Marijine grudi, zadirkivali joj bradavice, grizli ih, uvlačili prste u njenu natečenu vaginu i trljali njen ružičasti klitoris. Meri je već došla k sebi, pružila je ruke u dečije pećine, ugurala svaki prst u anus i vaginu, prstima po malom ružičastom klitorisu. Sve troje su započeli stenjati i okupili se, potonuvši na krevet.

Nakon odmora, djevojke su primijetile da sam još uvijek obučen U tamnicama da je moj penis koji viri iz pantalona bio samo u ustima Meri i Nensi. Meri me odvela na sredinu sobe i počela da mi otkopčava pantalone. Tracy i Nancy su joj se pridružile.Nancy je počela skidati moju majicu dok su se bradavice njenih grudi trljale o moja prsa. Tracy je omotala ruku oko mog kura i pritisnula svoje prelijepo vruće tijelo Zanimljivo poznanstvo_1 moju stranu.

Mary je kleknula i duboko mi je grlala kurac svojim prekrasnim ustima, dok je Tracy raširila polovicu moje zadnjice i jezikom je počela milovati moj anus. Nensi se pridružila svojoj majci, uzela moje testise u usta i počela da ih miluje tako vešto da sam skoro poludeo od iznenađenja. Nisam mogao dugo izdržati ovo mučenje, a kada je Tracyin prst prodro u moj anus, izletio sam u dugačke mlazove sperme pravo u Maryina usta. Mary je uzela nekoliko gomila moje sperme i onda, kada je Nancy stigla do mog kura, dala joj ga. Tracy je također željela punu moju spermu i zabila je glavu među moje noge. Moj kurac joj je prodirao duboko u grlo, a ostatak mog sjemena također je otišao njoj.

Doživjevši užitak, legla sam na krevet sa penisom i dalje izbočenim, gledajući u zrak. Meri i njene ćerke su prešle na krevet i ponovo počele da mi miluju penis. Pošto je moj penis bio spreman, Nancy i Mary su pomogle Tracy da ga smjesti u svoju pećinu. Nancy je raširila usne svoje vagine, a moj penis od 10 inča, zgrabljen Maryinom rukom, lako je prodro u Trejsinu usku pećinu. Mary je pomogla svojoj kćeri da ustane i padne na moj penis, koji se teško kretao u njenoj čvrstoj vagini. Nakon nekog vremena, Tracy je počela stenjati, a Mary je rekla Nancy da spusti svoju macu preko mog lica. Počeo sam da je milujem po međunožju i da jebem njenu rupu jezikom. Moji prsti su milovali njen anus i konačno prodrli u njega.

Mary se smjestila između svojih kćeri. Ona je jezikom dodirivala Tracyin klitoris dok su se Nancyni prsti micali u njenoj vagini i anusu. Nakon nekoliko minuta počeli smo naizmjence da svršavamo.Nancy je to prva učinila, prekrivši moje lice svojim sokovima. To mi je dalo podstrek i počelo da oslobađa dijelove sperme u Tracyinu vaginu, koja je u to vrijeme već tukla u orgazmu. Kako je Tracy sišla s mog kuraca, Mary je počela da isisava sokove iz svoje vagine i svršava dok joj je Nancyna ruka bušila vaginu i anus.

Ne bez iznenađenja, primijetio sam da moj penis i dalje stoji kao malo drvo. I cure su to primijetile, a ja sam se opet našla u polju njihovog djelovanja. zavođenje (flert) price Ovaj put se Nancy spustila na moj kurac. Bila Čekao sam iskusnija od svoje sestre i nakon nekog vremena svih 10 centimetara od mene do jaja bilo je u njenoj vagini. Dodatno zadovoljstvo sam osetio kada je Meri ubacila dva prsta u Nensin anus i počela da mi miluje penis kroz zid koji razdvaja dve rupe. Teško izopačeni Jermen je maknula prste i pomogla Tracy da se postavi preko mojih usta. Zatim se vratila svom prethodnom zanimanju.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 70 Prosek: 2.3]

24 komentar na “Miris dupeta usnule sestre_1 Gangbang price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.