Plaža Amazonke BDSM uvod sa nastavkom

Upoznavanje u Bosni

Bilo je to toplo prolećno veče, sa planina je duvao osvežavajući povetarac koji generacijama nije menjao pravac. Šuma je bila predivna u večernjem sumraku. Lorana se nije bojala da bi je neko mogao vidjeti i uznemiriti. Mlada vilenjakinja je znala da u ovim šumama nema nikoga osim vilenjaka i ne treba da brine. Trčala je od drveta do drveta razmjenjujući s njima nekoliko misaonih fraza, ova sposobnost joj je prenijeta od vilenjakovog oca. Uopšteno govoreći, bila je meleš, njen otac je bio vilenjak, njena majka je bila ljudska žena. Od nje je Laurana dobila. široke, elastične bokove i visoke, pune grudi, punašne usne i kosu boje gavrana. Svaki muškarac koji ju je vidio nije mogao skinuti pogled s nje. Ona je bila predmet žudnje mnogih ljudi, ali ne i vilenjaka, važnija je bila unutrašnja ljepota. Ali od oca je naslijedila sposobnost razgovora sa drvećem i životinjama, prirodnu vitkost, okretnost i fleksibilnost.

Tako je, trčeći od drveta do drveta, ubrzo iskočila na malu čistinu i nehotice vrisnula.

- Drći je. Ona ne smije stići do “Grada”. – povikao je vođa orkova na svom slomljenom jeziku, da njihova žrtva ne bi razumela. –

Prokletstvo, uhvati ga!

Plijen je jurio kroz šumu što je jače mogao; Oleg dio 4 orkovi nisu mogli da ga sustignu.

- Gurnite je u logor. – odlučio je vođa, a njegova vjerna petorica počela je da ulazi sa istoka i pritiska vilenjaka dalje na zapad, gdje se nalazio njihov logor.

“Vau, kakvo je lijepo tijelo, pogodnije za ljudsku ženu nego za vilenjaka, ali bila je vilenjak, čudno, niko nikada nije vidio vilenjake meleksa. Hajde da se zabavimo.” I vođa je počeo da zamišlja u mislima šta bi uradio ovoj jadnici.

„Bože. Kako je to moguće, budući da je naša šuma najsigurnije mjesto na ovoj planeti, kako su mogli doći ovdje neotkriveni?Šta da se radi. Pritišću me na zapad, nesvjesni da je tu moje porodično stablo.” Ali tada je Laurana osjetila magično polje koje je pripadalo nikome drugom do Mračnim vilenjacima, ali kako, bože, kako bi se mogli okupiti, nakon sve, ovo su drevni neprijatelji. .to je čarolija ogledala, zato ih nismo "vidjeli". Sekundu kasnije našla se na čistini punoj šatora za orke, općenito, u njihovom kampu, bio je to snažan šok. Plaža Amazonke BDSM uvod sa nastavkom Tada je Lorana shvatila da ne može pobjeći odavde trčanjem i spremala se da iskoristi čaroliju portala da se preseli u Grad. Ali onda je nešto teško i smrdljivo palo s leđa.

Odvedena je u centuriju, a ovde Večernje ispitivanje je bilo tačno sto.

“U moj šator”, samo je zarežao, grubijan visok dva i po metra, i dva metra u ramenima, smrdio je na let strijele.

U šatoru ih je čekalo još deset orka, očigledno jedan na svakih deset.

- Na kolena!!. - zarežao je centurion na običnom dijalektu. Ostao sam stajati. Prišli su otpozadi i udarili me po koljenima, pao sam, ruke su mi bile vezane za zglobove i laktove, i toliko su se zatezali da je koža pekla i ruke su trnule. Zbog činjenice da su laktovi bile vezane, grudi su mi snažno virile kroz tanku bluzu, koja se ubrzo strgala. Dve smeđe bradavice gledale su mučitelje.vilenjak je bio mrak.Suze su potekle niz Lauranine obraze, odavno je znala šta će joj se dogoditi,ali ovo je bila poslednja kap.ubrzo su joj odsekli krotku planinarsku suknjuispod kojeg također nije bilo ničega.

Svi orci, a bilo ih je jedanaest, skinuli su ono što im je služilo kao pantalone, članovi su im bili jednostavno ogromni, svaki debeo kao potkolenica odraslog čoveka i otprilike iste dužine, a vođa je bio još deblji i duži.Iznenadjeno sam otvorio usta, ali shvatio sam da sam to uradio uzalud, ork me je napao sa tolikom bijesom da mu je penis odmah usao u svoju duzinu. Skoro sam povratio, ali mi je grcevit pokret grla samo dao ovo ludo zadovoljstvo. Njegov kurac je bio neopran verovatno godinu dana, kada je poslednji put prešao reku, neverovatno je smrdelo, a ja nisam mogao ni da ugrizem nakazu, njegove čeljusti nisu htele da se sklope, kurac mu je bio tako ogroman. Prilično me je dugo nabijao na toljagu, sve dok njegov penis nije nabujao u meni jedan i po put, a ork ga spustio pravo u moje grlo. Nakon sat vremena svi ostali su mi prošli kroz usta, punili mi glavugrudni koš i ramena sa spermom, i malo mokraće koja je smrdela gore od svake kanalizacije. Kolena su me bolela i pekla, vilice su mi utrnule, jezik otekao, ruke su me nemilosrdno boljele, a ruke su mi konačno utrnule. Posle togaodlučio sam da će me ostaviti na miru i pustiti da umrem na miru.

Ali tu nije bio kraj, gurnuli su me u leđa, ne osećajući podršku, pao sam napred, i to ne ravno, već sam ostao na kolenima. Zakopao sam lice u lokvicu sperme, grudi su mi bile naslonjene na kamenčiće i komadiće boca velikodušno razbacanih po podu, moje dupe je besramno stršalo, otkrivajući zelenoputim čudovištima devičansku pećinu Venere i netaknuti "anus", kao ljudi su to zvali. Stotnik je svoju palicu uperio u moj ljubavni trezor i odjednom ju je oštro ubacio do kraja. Prvo sam osjetio da nešto ulazi u mene i ništa više. Ali onda. oštar bol je probio cijelo moje biće. Mama je rekla da samo u početku boli, a onda dolazi zadovoljstvo neuporedivo ni sa čim.Ali sada je sve bilo drugačije, rezeći bol je pratio čitav čin nasilja, krvavi veo prekrio mi je oči. U glavi mi je bila zastrašujuća buka i tutnjava. .A ork me je nastavio nabijati i nabijati na kolac. ovaj toljag, prodirao je sve dublje i dublje, ali onda je zaustavio njegov penis nabujao je do nevjerovatnih veličina i pustio je sve što je ostalo u meni nakon što su mi skoro pocijepali usta. Onda su me prevrnuli na leđa, svi su hteli da vide moje lice i grudi (bilo je jako neprijatno ležati, konopci su mi se jače urezali u kožu.), i video sam da je u šatoru bilo više silovatelja.nekoliko orkova i tamni vilenjak. Pogledao me, okrenuo se zadovoljnom centurionu i rekao općenito.

- Kad završiš, neka te operu i pošalji u moj šator.

Mračni se okrenuo i otišao.

Na mene je pao novi silovatelj, osjetio sam da su mi konopci pokidali kožu na laktovima, krvavi veo je postao gušći, urlanje u mojoj glavi je postalo sve glasnije, suze su mi tekle iz očiju.

Ubrzo su orci počeli da se menjaju jedan za drugim, sve mi je jurilo u glavi, poleteo sam i pao, i tako u nedogled. Onda je sve stalo, okrenuli su me sa leđa na stomak, sa stomaka su me podigli do koljena, ali nisam imao snage ni da drzim ledja uspravno, i opet sam se bacio u lokvicu, ali ne od sperme, nego od smjese sperme, krvi i urina. bio je to kratak odmor, i oči su mi se razbistrile, ali ubrzo je sve počelo ponovo. Opet mi je prišao centurion, uperio je pendreku u mene, ali je ušao ne u vaginu, već u "anus", ostatke moje pameti su zbrisali sa mene udarcima bola, oštrim, jakim bolom koji je ispunio cijelo moje tijelo, i ja sam opet prasnuo u takav vrisak-zavijanje za koji nisam mogao biti sposoban. A ork u međuvremenu nije ušao ni u pola dužine svojim oružjem, nakratko je izvukao penis iz mladog poluvilenjaka, a zatim silovito ušao u njega cijelom dužinom. Krik se pretvorio u piskanje i nestao, samo je stisnuto disanje žrtve i pljeskanje jajima o nju moglo se čuti tijelo. centurion je završio i zamijenjen je novim orkom.

To je trajalo nekoliko sati do zalaska sunca, a onda par sati nakon. Matora Erotska bajka na kraju su je podigli na noge, presekli užad, ne mareći za integritet njenih ruku, i odveli je da se opere. Vodili su je i nosili jednostavni stražari i još se nisu dočepali sočnog tijela mlade djevojke, pa su je usput pipali od glave do pete. Blizu reke gde su je hteli da je operu, stajalo je drvo jasike, preko njene grane je bačen konopac, jedan kraj je bio namotan oko grane, a drugi. Laurani su zavrnuli ruke unazad, a drugi čvrsto omotali. kraj užeta oko njih. Tako se našla obješena za ruke, a kako joj tetive nisu dozvoljavale da joj se ruke uzdignu više nego uz tlo, našla se u pognutom položaju, i shvatila da će biti nastavka.

Prvo su je prali, ali ubrzo su joj grube ruke doprle do grudi i međunožja, prsti sa polomljenim noktima su se uvukli unutra, grudi su joj bile zgnječene tako da su počele stalno da bole. Prste je zamenila krpa, počeli su da me peru iznutra, onda je ušla i ruka zajedno sa krpom, ja sam zacvilio, ruka je nestala. ali je zamenio pripadnik prvog stražara, a drugi u tom trenutku skinuo ruke sa mojih grudi i ubacio svoj penis u moja usta. za manje od pet minuta, začuli su se glasovi, i petnaest orka je došlo do obale, a ono što se dogodilo u šatoru se ponovilo i ovde, ali samo brže. Oprali su me i odveli do Mračnog. Njegov šator je mirisao na magiju, svuda je bilo nekakvih pudera i flaša. Vilenjak je imao štap u rukama. Bio sam vezan za četiri stuba koji su stajali na uglovima šatora, tako da sam ostao u vazduhu. Kada je moje tijelo pušteno, konopci su škripali, a vene su mi se napele pod vlastitom težinom. Stražari su izašli. Vilenjak je uzeo štap u ruke, dodirnuo me jednim krajem i počeo da baca čini, bol je odmah nestala, modrice su nestale, ali je sve to zamenio nepodnošljiv svrab. Vilenjak je stao između mojih raširenih nogu i uperio glavu štapa u moju vaginu, glava je bila u obliku glavice penisa, i ubacio je unutra, a ja sam osjetila da sam ponovo postala djevica. Ali onda je štap otišao dublje, i izgubio sam ovaj božanski dar, štap je izašao, i ponovo sam osetio da nešto raste u meni, i ponovo sam bio devica, ali onda je štap ponovo ušao, i opet se 8 mart slomilo iznutra, a moje tijelo je odjekivalo divljim bolom, i to je trajalo vjerovatno cijelu vječnost. Bila sam umorna od vrištanja, pojavila mi se pjena na usnama. Ubrzo je vilenjak prekinuo mučenje, da bi ga ponovo nastavio, ali na drugačiji način. Svukao je pantalone, prišao mi bliže i ubacio svoj penis u moj anus.Njegovo oružje bilo je neuporedivo manje od orkovskog, ali njegovo je tijelo na njegove akcije odgovorilo novim bolom i grčevima.

- Viči. – vrisnuo je vilenjak. I trenutak kasnije ogroman vuk je ušao u šator. – Viči, nikkhtu!!!

Vuk je pomaknuo nos, njuškajući nešto, pa mi je prišao sprijeda, ja sam spustio glavu i vidio kako mu je penis počeo da se rasteže iz torbice. Ovaj prizor mi je zapeo za oko.prvo se pojavila njegova crvena glava, zatim je počeo da se ispruži oslobađajući se svog zatvora, sada je već bio veći od penisa vilenjaka, a sada je već bio veći od penisa centuriona, stao je tamo. ali ono što sam vidio bilo je dovoljno, da se užasnem. U tom trenutku sam shvatio da sam pogriješio što nisam podigao glavu što je više moguće. Vuk je bacio prednje šape na moja prsa, i napravio oštar pokret kukovima, a njegov penis je prodro u moja usta, pa dublje, pa još dublje, osetila sam da penis jedva staje u grlo i skoro da škripi dok hoda napred-nazad, vilica se stegnula i postalo je nemoguće disati.

Vuk je ubrzo ubrzao toliko da mi je postalo vruće u ustima, dugo je pumpao penis u mene, vilenjak je već završio i izašao, a zver nastavila. Ali onda je stao, a ja sam se već nadao da je sve gotovo, ali nije bilo tako.vuk je uvukao svoj penis cijelom dužinom unutra, i stao, a penis mu je počeo da se povećava, čvor parenja počeo mu kidati usta, penis sebe - grlo, vilicu vise nisam osecala kada je nesto puklo, ali penis nije ni pomišljao da stane, postajao je sve veci. Vuk se u to vreme tresao i drhtao, zadavao mi je nesnosan bol, ali na kraju je on silovito se izlio pravo u moj stomak, i nabujao je do te mere da je sperma počela da izlazi.Nakon nekog vremena, životinja je izašla iz mene, pa iz šatora i ja sam povratio, a pošto sam bio vezan licem nagore, čitava mješavina sperme, žuči i krvi koja mi je curila iz grla preplavila mi je lice, kosu, brada vrat, i skoro sam se ugušio.

Kada je sve bilo gotovo, vilenjak je oprao sve ove gadosti sa mene, nacrtao piktogram oko mene i ponovo me izliječio. Erotska bajka Kendimen A onda je rasuo prah okolo i počeo da baca čini, kada je završio, vazduh u šatoru je potamnio, zgusnuo i stopio u bezobličnu figuru. Figura je delovala tečno i fluidno, teče iz jednog oblika u drugi ne zaustavljajući se ni na jednom.

„Služio si me vjerno, Vurnaad.” – reče Mračni svečano na vilenjačkom. - Evo ti uplata, radi s njom šta hoćeš. – Vilenjak je pokazao na mene.

A Vurnaad se, u međuvremenu, smjestio na jednu formu. i dalje tekuću grudvicu, ali se cerila s mnogo članova različitih veličina, jedni su se povećavali, drugi smanjivali.

Kvrga je potekla prema meni i počela da me usisava u sebe, tako da sam se ubrzo našao u potpunosti u njoj, samo su vezane ruke i noge ostale van, a Vurnaad je počeo da deluje. članovi su se popeli u sve pukotine i rupe na mom tijelo. Prvo u vagini, osjetio se većim od onog koji je pripadao vuku, a zatim su isti ušli u anus i usta. Moje tijelo se savijalo od bola, i savijalo, svaki put kada bi članovi ušli, a ušli su u isto vrijeme. Manji članovi su također ulazili u nozdrve, ali su postajali sve veći i prodirali sve dublje. Nakon nekog vremena osjetila sam da mi je nešto počelo prodirati u bradavice, isprva bojažljivo, zatim dublje, a onda je počelo da otiče, i poprimilo veličinu malog penisa, i počelo se kretati u mom tijelu. Čak i malo one su mi prodrle u uši i u oči.I pupak je slijedio, i bio je posljednji pocijepan. Nisam znao kako sam umro i nisam izgubio svijest.

Desetine članova su u meni utrli puteve, i ubrzo su počele da rastu. Bradavice su se dugo kidale, opet mi je nešto puklo u ustima i nije prestajalo da puca i puca, oči su mi curile, ali sam osetio članove trljajući se o rubove očnih duplji, i nozdrve su mi pukle, a u ušima mi stalno šumi od članova koji tamo rade. Članovi u vagini i anusu nisu prestali da rastu, pregrada između njih je pokidana, i pretvorile su se u jednu rupu koja je prihvatila ud debeo kao djetinja glava, i nastavila da raste. Trenutak kasnije, zidovi anusa i vagine počeli su da pucaju poput platna, a penis koji je radio Erotska bajka ustima susreo se sa onim koji je krčio put odozdo.

Vurnaad je otišao, vilenjak je izliječio Loranu, prepuštena je običnim vojnicima radi zabave.

Prvo su dolazili po dvoje - jedan sprijeda, drugi otpozadi. Ali onda su došli po troje - jedan u mojim ustima, drugi u vaginu, a treći u anus. onda su potpuno poludjeli i počeo da mi gura tri-četiri penisa u usta, u vaginu takođe, pa u anus. Rastrgali su me, napunivši sve moje šupljine spermom. Kad su se sledećeg jutra svi orci nasitili, nekako su me postupili, vezali me tako da sam stajao na sve četiri (leđa uz zemlju, glava u nivou magarca) i bačen u odgajivačnicu. Vođa ovog čopora bio je onaj crni vuk, on je prvi skočio na Loranu, s leđa, pošto još nije koristio leđa. Njegov član je bio veći od centuriona, a Lorana je vrištala od bola koji je danas pretrpjela toliko da dželati ljudskih tamnica nisu ni sanjali, ali nije mogla umrijeti. Vuk je ušao u punom dužini, a Lorana je osjetila da je njegov penis stigao do njenog grla.I opet joj je crveni veo prekrio oči, pjena joj je izašla iz usta, vilenjak je zavijao. U međuvremenu, vuk je Profesionalni rizik Dokumentarna priča da je lupa sve jače i jače, podižući penis do jaja, a kada je parni čvor prodro unutra, Laurana je zacvilila, pružajući orcima zadovoljstvo ovim cviljenjem. Grudi su joj padale na stomak, glava joj je bila vezana za pojas uz kosu, tako da je stajala čvrsto uspravno. Sa svakim pritiskom, glava mi se bolno trzala. Sada je vuk počeo da svršava. penis se povećao jedan i po puta, čvor za parenje je poprimio veličinu dječije glave, a Lorana je osjetila da se litre sperme upumpavaju u nju, gotovo da joj prskaju iz usta. Dok je došao, vuk se trznuo, nanoseći još više bola Laurani.

Ubrzo su ga zamenili drugi psi, pošto mi je vagina bila neverovatno rastegnuta, nisu mogli da uživaju u tome. I počeli su da ulaze u anus, zbog čega je Laurana neprestano urlala. Tako je pet vukova prošlo kroz nju, kada je šesti ušao, jedan od njih je shvatio da mu i njemu odgovaraju usta otvorena u kriku. I bez oklijevanja, bacio je šape preko Loranin rog i oštro joj ušao u usta, odmah prodirajući u njeno grlo. To se nastavilo do večeri, a onda je bila primorana da zadovolji konje, prijeteći da će ponovo zvati Vurnaad. Štaviše, terali su me da ližem sve, od vrha penisa do jaja. Tada ju je mladoženja natjerao da mu liže kurac i dupe.

Kada se sve završilo, lečena je i bačena u šumu.

- Za pet minuta, spustite Strexa, nije vidio žensko tijelo godinu dana, i jednostavno će raskomadati vilenjaka. – čula je za sobom centurionovu zapovest.

Lorana je trčala, jurila kroz šumu. Ali ne kod kuće, samo ne tamo, sa takvim stidom. Nema šanse.Ovde, u šumi, bilo je skrovište njenog brata, gde je sakrio oružje. Otišla bi tamo i izvršila samoubistvo, da ga ne bi dobila bar od zveri koja je poslata za njom.

Ovdje je dragocjeno drvo, desetak metara dalje, ovdje je zavičajno skrovište. Ovaj čas ću izvaditi bodež koji je moj otac dao bratu, i sva sramota će nestati, a moja duša će se osvetiti čudovištima koja su mi ovo uradila. Ali odjednom se iza njega začuo tresak i zadovoljno režanje velike životinje. mrežaste čarape price Nešto ogromno i teško palo je na mene i odmah je penis veći od debljine mog skočnog zgloba ušao u moju vaginu, razderavši meso. Član je ulazio i izlazio, prodirući sve dublje i dublje. Ali onda je zver završila i odlučio sam da je sve gotovo. ali nije ga bilo, zver me je okrenula prema sebi, držeći me okomito pognute glave i stavila usta na njegov penis, vilica je skočila od zakopčavanja, grlo se rastegnulo do neverovatnih veličina. kada je zver završila, penis se skoro udvostručio i grlo nije izdržalo - puklo je kao. ne znam šta. I za još nekoliko sati zver me je mučila, zadovoljavajući svoju potrebu. Zašto me nije raskomadao. Ali ovo više nema veze, evo spasonosnog bodeža, evo mi slatko ulazi u meso, nanoseći slatku bol, a ne užas koji sam doživio u šatoru Tamnog. Tako mi je probo srce, a i dušu velikom brzinom izletjelo je iz tijela mladih poluvilenjaka, oslobađajući ogromne sile koje prikrivaju rezervu besmrtnog života vilenjaka i bijesa čovjeka.

- Šta je ovo. – upita Zamnury, pokazujući na sjaj koji se uzdizao iznad šume na istoku. - Nije izlazak sunca, prekasno je za izlazak sunca.

- Ne znam, sine. - odgovorio je Livendall-Sornovsky, pokrovitelj šume Sornov. Napregnuo je vid.- O, Bože, osjećam neviđenu moć koja izbija odatle, takva moć može nastati samo smrću vilenjaka, a i tada je moć slabija.

Ali odjednom se sjaj pojačao, i dogodio se bljesak koji je zasjenio Sunce u sjaju, a ako pogledate u domet Sile, bio je još sjajniji, zasljepljujući.

Dan kasnije, na mestu izbijanja, snage su pronašle logor Orka, spaljen do temelja, a svi orci su ubijeni na licu mesta, pronađene su i kosti mračnog vilenjaka i štap njegovog štapa.

A nedaleko od kampa pronašli su tijelo vilenjake koja je izvršila samoubistvo, bila je brutalno silovana. Bila je to Lorana, Livendallova kćerka.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 96 Prosek: 4.4]

23 komentar na “Plaža Amazonke BDSM uvod sa nastavkom Erotska bajka price

1. nisam jasno vidjela njen cervikalni osi da je pokret kamere previše nasumičan

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.