Studentske zarade

Upoznavanje u Bosni
Oduvijek sam znao da su ekscesi štetni, pa čak i opasni. Još jednom sam zanemario ovo znanje i eto šta je iz toga proizašlo. Ovo se desilo i odlučio sam da pišem o tome!

Prošlo je više od šest mjeseci otkako smo Marinka i ja razgovarali sa gomilom muškaraca u hotelu (o tome sam pisao ranije). Seks je sve ovo vrijeme bio samo kod kuće - samo nas dvoje, i opet nam je dosadilo. Gdje pronaći partnere. Samo ako idete negdje, ali nema prilike za to - posao vam neće dozvoliti. A onda je jednog dana na kraju sedmice (petak) uveče zazvonio telefon. Zvao je moj stari prijatelj Viktor, koji je radio na ribarskim brodovima i bio je šest mjeseci odsutan s obale, u ribarskom području iu stranim lukama. Rekao je da su tek stigli na put, privezali su se za pola sata, a on me čeka u posjetu, jer mi je nešto donio iz inostranstva. U mojoj glavi je odmah sazreo plan da zavedem druga, pa čak i na brodu, i stavim njegovu ženu pod njega. Rekao sam mu da ću doći sa suprugom, kažu, neka bar jednom posjeti brod, kao na ekskurziji. Rekao je da bi mu bilo drago da nas vidi zajedno i već pokriva čistinu u kabini.

Nakon razgovora s njim, otišao sam do supruge i rekao joj za poziv moje prijateljice i plan za trojku sa novim partnerom (iako ga ona poznaje dugo, ali nekako nije došlo do seksa). Marinkine oči su odmah zasvetlele, sa njom smo razgovarali o planu da ga zavede i ona je otrčala u kupatilo da za svaki slučaj pripremi sve svoje rupe.

Sat vremena kasnije, već smo se penjali merdevinama na njegovom brodu, gde je nekoliko mornara koji su stajali na prolazu pohlepnim pogledima gledali moju lepoticu, koja je bila odevena u tanku haljinu, a čak je i lagani povetarac lako podigao donji deo haljine.otkrivajući preplanule vitke noge moje supruge gotovo do zadnjice. Viktor je čekao kod sebe.Kada smo ušli u kabinu, vidjeli smo piće, grickalice i cvijeće na stolu. Viktor se rukovao sa mnom, i iznenada Marinku malo zagrlio i poljubio u obraz. Nije mi promakao njegov gladan i požudan pogled u njenom pravcu, što je odmah sakrio. Onda piće, pričanje o poslu, opet piće. Neopaženo smo popili skoro litar viskija i naši jezici su postali labaviji, a razgovori smeliji. A onda sam primetio da mi Marina daje neprimetne znakove, kao, vreme je. Studentske zarade Klimnuo sam joj i ona je, rekavši da treba u toalet, otišla. To je to, vrijeme je prolazilo i znao sam da imam maksimalno 15 minuta da pripremim drugaricu.

Opet sam primijetio da Viktor nestrpljivo prati moju ženu, zureći u njeno dupe. Vidjevši da sam uhvatio njegov pogled, on se posramio, ali sam odmah krenuo u napad: „Šta je, prijatelju, dobra. Hoćeš li??. Iskreno!". Poceo je nesto da brblja, da to nije ono sto sam ja mislila, samo ga nije bilo kuci 6 meseci a zena Lariska mu je sad na poslovnom putu pa ima problema sa seksom, a Marinka je stvarno lepa, da smo su prijatelji itd. i tako dalje. Onda mu direktno kažem da već dugo nagađam da mu se sviđa. Štaviše, i ona se, kao muškarac, već duže vreme Robovsko jutro za njega, ali se iz nekog razloga još uvek nisu čuli. Predložio sam mu da popuni ovu prazninu u našim životima i da je, kada se vrati, pojebe ovdje i sada, a pridružiću se i ja. Ućutao je nekoliko minuta, provaljajući ono što sam mu rekao i, ne vjerujući, ali shvativši da ovo nije šala, rekao je da se slaže.

Ukratko, kada je Marinka ušla u kabinu, on i ja smo već sedeli za stolom - on je bio na sofi, a ja preko puta i pili smo. Tada je rekla da je odmah po našim licima shvatila da je sve u redu i da će biti seksa. Stoga sam odmah sjeo na sofu pored Viktora.I užasno se treso od uzbuđenja - govor mu je bio zbunjen, ruke i noge su mu se jako tresle, a lice mu je bilo crveno. Sjeo sam nasuprot i, kimnuvši Viktoru, pažljivo pogledao njihove postupke. Pažljivo je stavio ruku na Marinkino koleno i počeo da ga miluje, pokušavajući da kaže nešto zbunjujuće.

Gotovo da ga nisam slušao, a po mom mišljenju ni Marinka. I ona i ja smo bili uzbuđeni u iščekivanju. Njegova ruka je kliznula više uz njenu nogu, podižući donji rub haljine moje žene. Pritom su joj se noge nehotice lagano razmaknule. Usta su joj se lagano otvorila, a oči lagano zatvorile. Druga mu je ruka otišla iza Marinkinih leđa, a Viktor ju je zagrlio. Drugom rukom je nastavio da miluje nogu moje žene, podižući joj haljinu sve više i više. “Bykov, dragi, budi hrabar.

Pokaži mi kakav si čovek!” - šapnula mu je Marinka i gurnula mu usne u usta. “Čovjek” je lagano zastenjao, a dlan mu je naglo klizio uz njenu nogu. U isto vrijeme, haljina se jako digla i vidio sam da je Marinka bez gaćica. Shvatio sam da ih je skinula kada je izašla iz kabine, pošto je iz kuće izašla u gaćama.

Marinka je podigla noge na krevet, savijala ih u koljenima i raširila, otkrivajući mom pogledu svoju vaginu koja je curila od sokova. Bikovova ruka ležala je između njenih nogu, a njegovi prsti zaronili između njenih vlažnih usana. Robi Vilijams Cuckold Gledajući kako Zatvorenik se strastveno ljubili, nisam se više mogao suzdržati i prišao sam im. Skidajući pantalone i gledajući Viktorove prste kako prstimaju po Marinkinom klitorisu, ubacila sam penis u njenu vaginu tik uz Viktorove prste. Jebao sam svoju ženu, gledajući kako je Vitek strastveno ljubi u ovom trenutku, kako prsti jedne njegove ruke miluju njeno mokro međunožje, prsti druge miluju njenu polugolu grudi, a ona trza njegovu prilično veliku (veću od moje) ) penis.Njeno stenjanje je postalo glasnije, a onda je on vrisnuo.

Ispostavilo se da ga je ugrizla za usnu. Onda je Marinka zastenjala: „Vau. Želim to u sebi. Swap. Brzo!!. Pustite ga brzo!" Ubrzao sam tempo i moj kurac je počeo da tone u nju sve brže i brže. Osećajući da svršavam, izvukao sam kurac iz svoje supruge i odmah je Vitek zauzeo moje mesto, a moj kurac je krenuo u njena usta. Marinka je bila zavaljena na sofi, naslonjena leđima na pregradu (pregrada između prostorija) široko raširenih nogu, otkrivajući Vitki svo svoje mokro Robovsko jutro_1.

Jasno sam mogao vidjeti kako njegov penis brzo klizi između vaginalnih sunđera, mokar od iscjetka. Rekao je nešto o tome kako ju je dugo želeo, da je lepa, kako lepo telo ima i tako dalje. Jasno sam joj vidio i lice - oči su joj bile zatvorene, moj penis je bio u njenim ustima. Istovremeno je jako glasno stenjala, ponekad vrištala i molila nas da ne stanemo i da to radimo sve brže i brže, pa opet stanemo i opet ubrzamo. Ubrzo se njeno uzbuđenje prenijelo na Viktora i mene, a sada smo nas troje stenjali, stenjali, stenjali, stenjali sve glasnije i glasnije, približavajući se vrhuncu. Tada je Viktor krenuo vrlo brzo, Marina je shvatila da će on svršiti, i vrisnula je, također svršavajući. U tom trenutku su se otvorila vrata i u kabinu je pogledao mladić od oko 25-27 godina. Videvši šta se dešava, otvorio je usta i promucao: „O, izvini. Vit, ja onda.” i već je uzmicao, a ja sam, ne savladavajući se, viknuo: “Stani. Dođite k nama. Hajde i ti. Rrrr, skini se brzo!” U kabinu je upao momak visok oko dva metra.

U tom trenutku Vitek je glasno zastenjao, urlik mu se oteo iz usta, ugurao se u Marinku i došao.Jauknuvši još malo i hvatajući dah, ustao je od Marinke: „Kako si kul. Odlično ti ide tamo. I dalje te želim. A onda još. Volim te. Vau. Ostavi je sa mnom na letu. Ozbiljno!". “Ako pristane, pusti je, ali ti si odgovoran za nju. Cuckold Nataša Šavija Prepuštam to vama, ali pazite da je ne uvrijedite!!. “, rekao sam, ali, kako se kasnije ispostavilo, Marinka se već odlučila bez mene i bila je spremna za planinarenje.

Mladić koji je ušao bojažljivo je stao pored Marinke, koja je ležala raširenih nogu, i gledao kako Viktorova sperma izlazi iz njene vagine, a onda sam ja ušao u Marinkina usta. Nešto joj je prošlo kroz usta i kapljice sperme su visile na njenoj bradi. Gledajući mladića koji je stajao ispred nje, nastavila je da se kreće tijelom, jedna ruka je ležala na usnama i prstima zaronila u vaginu, a drugom rukom je mijesila svoje grudi. Bilo je jasno da Marinka i dalje doživljava orgazme, uzbudio ju je prizor mladića koji joj je gledao u otvorenu vaginu, od čega joj je tijelo zadrhtalo kao u konvulzijama. Bikov je rekao: „Antokha, hajde. Vidite - ona čeka, želi vas i već je nervozna. Skinite se goli - i samo naprijed. “I u dupe!” dodao sam.

Antokha je, još ne verujući šta se dešava, skinuo majicu, otkopčao pantalone, a sada su mu pantalone i kupaće gaće ležale na podu. Gledali smo kako se njegov penis polako puni i povećava, a njegova veličina izaziva poštovanje. Anton je nekako oklijevajući prišao Marinki, koja je ležala raširenih nogu, i uperio svoj potpuno uspravljen penis, poput ogromne batine, u njeno tijelo. Ogromna glava raširila je usne, a mladić je počeo pažljivo da ubacuje svoj penis u Marinku. Čim je glavica nestala u vagini, Marinkine oči su se širom otvorile i ona je, glasno dahćući, počela bučno da diše, samo izgovarajući: „Ooooo!“Anton je stao, ali je Marina, oslonivši pete na krevet, podigla tijelo iznad kreveta i od toga je momkov penis potpuno ušao u Rad sa klijentom. Anton je isprva polako, a zatim sve brže pojebao moju ženu u vaginu, a zatim je, dvaput je doveo do orgazma, okrenuo njenu stražnjicu prema sebi.

Iz svega se videlo da je mladić jak u seksu i da nije imao nameru da svršava, iako je to radio glasno, zatvorenih očiju. Ušavši u nju s leđa, on ju je tako jebao oko 15 minuta, a zatim izvadio penis i pritisnuo glavu na anus. Pogled na njegovu ogromnu toljagu podsjetio me je na Nemca u hotelu sa svojim približno jednako ogromnim penisom. Ali čim je glava počela da ulazi u dupe, Marinka se naglo povukla i rekla da još nije spremna da ide tamo. Tada je Anton ponovo oštro ušao u vaginu i počeo snažno i snažno da udara moju ženu. Marina je vrisnula, a mlaz urina prskao joj je iz vagine. Noge nisu izdržale, pa je iz poze psa pala potrbuške na sofu. Anton je pao na nju svom težinom i, ne skidajući je, počeo silovito da zabija penis u Marinku. Nakon Igračka za kožne sestre minuta ovako agresivnog seksa, odjednom je počela da vrišti, pitajući: „Antoša, dušo, jebi se pažljivije. Povrijeđeno. Oh oh oh!!. A-a-a-a-y.” Ali Anton nije čuo, bio je preuzbuđen i stalno je ubrzavao ritam. Moja žena se izvijala ispod njega, pokušavajući da se oslobodi, ispuzi ispod njega, ali on je bio prevelik momak, čvrsto ju je držao i istovremeno ispuštao neke neljudske životinjske zvukove.

Prvo sam htjela da ga odvučem, ali onda sam pomislila da to možda radi namjerno kako bi se više napalila mladića. I Viktor me je upitno pogledao, ali sam mu šapnula da se ne miješa, sve je bilo u redu.Tada je Anton legao na leđa, i lagano podigavši ​​Marinku, posjeo je na svoj penis leđima okrenut sebi, tako da smo mogli vidjeti njenu otvorenu vaginu u koju je ulazio mladićev penis. Ubrzo je Antonov penis brzo bljesnuo u Marinkinu ​​vaginu. Ruka mu je skliznula na njen klitoris i čim je prstom pritisnuo klitoris, snažan mlaz mokraće ponovo je prskao iz vagine moje žene. Istovremeno, Marinka je brzo pomerila zadnjicu, zabio se na Antonov penis, ponovo vrisnula i, završivši, nemoćno se naslonila na Antonova prsa, ostajući ležati na njemu raširenih nogu. Viktor i ja smo stajali nasuprot njima i jasno smo mogli vidjeti da je sve između njenih nogu bilo nevjerovatno mokro, stražnjica i unutrašnja strana bedara.

Marinki sam donio piće i par grožđa za užinu, pošto joj stalni seks nije davao priliku da pije. Anton je iz nje izvukao svoj mokri kurac i uperio ga u Marinkino dupe. Ona, nemajući snage, nije se ni opirala, a vidjeli smo kako je njegova “klupa” počela da joj ulazi u dupe. Čim je cijeli penis nestao u rektumu moje supruge, ona je vrisnula, zgrabila Antona noktima i mlaz mokraće je ponovo poprskao iz njene vagine, poprskavši Viktora koji je stajao bliže meni. Anton ju je jebao u dupe desetak minuta, a onda je odjednom glasno zagunđao, šmrcnuo, gurnuo kurac do kraja u nju i ućutao, svršavajući.

Antonov pulsirajući penis doveo je moju ženu do orgazma, i ona je počela glasno da stenje, da pomera zadnjicu, gura guzicu na penis, iz usta joj se oteo vrisak, a i ona je ućutala. Prije nego što je Anton stigao da izvadi svoj penis iz Marinkinog anusa, Viktor je odmah priskočio do njih i brzo ubacio svoj penis u Marinkinu ​​vaginu. Kajli Džener price Dok je Viktor jebao moju ženu, Antonov penis je ponovo ustao, ostao joj je u guzici, i počeli su da je jebaju u dve rupe.Trebalo mi je samo malo da gledam kako se Marinka ponovo upalila, svršava iznova i iznova, uzbuđivala se i, prišavši im, stavila svoj kurac u usta, otvorena od uzbuđenja. Ali prvo sam joj ponovo dao da popije viski.

Vitek je prvi završio i odstupio. Sperma je odmah potekla iz vagine. Anton je pružio ruku na Marinkinu ​​vaginu, prsti su mu se odmah zaprljali Viktorovom spermom. Vjerovatno od osjećaja vruće sperme na prstima, Anton je osjetio i da svršava, izvukao je penis iz Marinkinog dupeta i ubacio ga u vaginu, pri čemu je sperma curila. Nakon nekoliko uboda u tijelo moje žene, došao je i Anton. Njegov mlohavi penis ispao je iz Dominika 2 dio_1 vagine, a sperma je mlazom potekla iz rupe pocrvenele vagine u rupu njenog anusa. Tada sam užasno želeo da uđem tamo gde je njihova sperma tekla kao 2 sestre, a sada sam svršavao u svoju ženu (moju a ujedno i našu) uz glasno stenjanje.

Kada smo sve tri završile u njoj, Marinka je rekla Nastavljeno ispitivanje u 3 dijelu je otišla u toalet, obukla haljinu i gaćice Cuckold nakon gutljaja viskija izašla. Sjeli smo za sto i čekali njen povratak, pili, jeli, pili opet i odlučili da dovedemo nekog drugog za Marinku. Anton je pitao koliko mu treba i rekao da može dovesti četvoricu svojih drugara, spremnih da pojebu sve što se kreće, ako nemam ništa protiv. Nije mi smetalo više od četiri, rekao sam da može da izdrži 12 jakih muškaraca u vozu tri dana, ali sam ih zamolio da se umiju i uzmu kondome, ako ih ima, za svaki slučaj. Tu smo stali.

Prošlo je trideset minuta, a ja sam shvatio da moram ići tražiti svoju ženu. Viktor i ja smo izašli iz kolibe da potražimo Marinku, a Antoha je krenuo za svojim prijateljima.Došavši do toaleta i uvjerivši se da je nema, popeli smo se na gornju Ispod prolaza, ugledali mornara na straži i pitali da li je ovdje vidio ženu u plavoj haljini. Rekao je da je otišla iza pramčane nadgradnje i da je više nije vidio. Već je padao mrak. Otišli smo tamo i kada smo skrenuli iza ugla, vidjeli smo Marinku kako stoji blago pognuta naprijed i objema rukama drži ogradu. Haljina joj je bila navučena do grudi, a iza nje je stajao muškarac sa spuštenim pantalonama. On ju je jebao. Objema rukama je čvrsto držao Marinku za bokove, ritmično povlačio njeno tijelo prema sebi i oštrim, snažnim pokretima uvlačio svoj penis u nju. U isto vrijeme Marinka je glasno jaukala i rekla: „Hajde, hajde. Više više. Jače. Jače. Da vidimo kakav si ti muškarac. To je dobro!!!" Vlaga koju je lučila obilno je tekla duž unutrašnje strane njenih bedara. "Tvoja majka.. Čekamo te tamo, šta radiš?” - to je sve što sam rekao. Ugledavši nas, čovjek je prestao da se kreće, ali ja sam gestikulirala, kao, nastavi, sve je u redu.

Kasnije (čovjek se zvao, kako se ispostavilo, Lyokha), Lyokha je rekao da je slučajno vidio neku usamljenu lijepu ženu kako stoji na palubi i, ne osvrćući se, podižući haljinu do struka, skinula je gaćice (ispada napolju je bila u toaletu odjednom je zaista ponovo poželela muškarca, htela je da sama nekoga skine, bila je uzbuđena što će je neko nepoznat videti kako se svlači i to je postigla). jebanje u bioskopu Cuckold Kaže da je prvo bio zatečen, ali joj je onda prišao i ponudio pomoć. Draga moja, kaže, prvo je zadrhtala, više od iznenađenja, ali se brzo pribrala i, smiješeći se, pristala.Shvatio sam da je to uradila namerno i verovatno nekoliko puta dok nije primećena - ukratko, namerno je tražila tuđi penis. Ljoha joj je odmah pomogao da skine gaćice, stavio ruku ispod haljine, a ona mu je posegnula u pantalone. Prvo je ustima milovala njegov penis, a zatim mu je skinula Trojica sa ženom i sluškinjom_1 i okrenula mu leđa. Pa, odmah joj je podigao haljinu i ušao u nju. U ovoj pozi, nakon desetak minuta seksa, vidjeli smo ih. “Marina, bolje da idemo u kolibu!” rekao sam, ali mi je Marinka oštro i nezadovoljno odmahnula rukom. "Pusti me da završim, pa idemo!" Oooooh!” pjevušila je.

Brzo je pao mrak, ali onda su se upalila svjetla i jasno smo mogli vidjeti one jebene. Prošlo je pet minuta, a onda se Ljoha odjednom često kretao, stenjao, oštro gurnuo, ubacivši penis i, čvrsto pritisnuvši Marinkinu ​​zadnjicu, zaćutao. Završio je, a Marinka je, očigledno osetivši pulsiranje njegovog penisa u sebi, odjednom vrisnula, pomerila zadnjicu, kao da se nabija na Ljohin penis, glasno zastenjala, ponovo vrisnula i takođe ućutala. Ljoha se odmaknula, a moja supruga je ostala u istom položaju, samo što joj je haljina odmah pala, ali sam uspeo da primetim kako joj sperma poteče iz vagine i kapala niz bedra na palubu. Odjednom je zapuhao vjetar, a haljina joj je ponovo zajahala uz leđa, otkrivajući Marinkinu ​​zadnjicu i vaginu mokru od sperme.

Pogledao sam Viktora - drhtao je od uzbuđenja, želja mu je gorjela u očima, a neka zla želja. Osjećao sam se nelagodno. Pogledao je samo telo moje žene, a Marina je, očigledno osetivši naš pogled, počela da okreće leđa u stranu, kao da ga poziva da uđe u nju. Ruka joj je bila između nogu, a prstima je milovala klitoris i lukavo se smiješila.I Viktor to nije mogao izdržati. U trenu se našao pored Marinke, koja je stajala sa podignutom haljinom, skinula pantalone i sada mu je penis bio u njenoj vagini. “Ooooh tako dobro. Veče je bilo uspešno!!. Ura, on je moj danas. Neka vaš Lorik odmori danas. Ajde dragi dečko, pokaži mi rupu kako treba, lupi jače!!. Hajdemo. Hajde!” rekla je Marinka. Glasno urlajući, Viktor je snažnim zamašnim pokretima počeo zabijati penis u moju ženu.

Otprilike pet minuta kasnije, kada su Viktorovi šamari po pubisu i jajima po ženinoj zadnjici postali sve češći i glasniji, Marinkini jauci su se pretvorili u tihi urlik, a zatim u urlik. Ljoha je stajao i opčinjeno ih gledao, zaboravljajući da su mu pantalone spuštene, a ja sam primetio da mu se penis ponovo diže. I Marina je ovo videla. Rukom mu je pokazala da ga želi. Ljoha je prišao bliže, i odmah je Marinka rukom uhvatila njegov penis, otvorila usta i glava njegovog penisa je nestala u njenim ustima. Osećao sam da svršavam, treso sam se od uzbuđenja, od pogleda na suprugu, koja je stajala u psećem položaju, rastrgana sa dva kurca - u ustima i u vagini. Tada je moja draga došla do toga da je potpuno izgubila kontrolu nad sobom i, gledajući me, kroz urlike stenjala: „Još. Više. I više. Vau, pomozi mi. Želim ih. Želim puno!!. Pojurio sam iza ugla do mesta gde smo sreli mornara na straži. Bio je tu, ali ne sam – sa njim je stajao muškarac od oko 40. Nisam se dvoumio i odmah sam ispalio: „Moramo pomoći ženi!“ Rezultat
nju, idemo brzo. Ne boj se, nije zarazna, udata je!!. Ali brzo!".

Vrativši se minut kasnije, vidjeli smo da Ljoha i Vitek stoje jedan pored drugog, a Marinka, klečeći i naginjući se prema njima, liže oba penisa.U istom trenutku, mlaz Ljohine sperme poprskao je Marinkino lice, a onda je Vitek usmerio mlaz svoje sperme u blago otvorena usta moje žene. Okrenuvši glavu u našem pravcu i ugledavši još dvoje, Marina je zastenjala: „Hoću vas sve, ali hoću da legnem!“ Hocu da legnem i imam dva odjednom!!. Oooooh. Požurite!!!" Lyokha je predložio odlazak u garderobu - bilo je puno prostora i velika sofa. Svi zajedno smo se uselili u garderobu, a Viktor i Ljoha su utrčali u kabinu na piće i užinu. Garsonjera je zaista bila veoma prostrana, topla i svetla. Ali ugasili smo svjetla i ostavili samo dvije lampe na pregradama, iako je to bilo dovoljno da se do detalja vidi sve što se događa. U svakom slučaju, vidjele su se Marinkino lice umazano spermom i kapljice sperme na butinama. Dok su bili odsutni, ja, mornar i njegov drug Serjoga smo se Odgajanje Elene, skinuli Marinku do gola, strgnuli ostatke njene odeće i počeli da se razvratimo.

Kada su se Viktor i Ljoha vratili, ja sam ležao leđima na sofi, a Marinka je ležala na meni, okrenuta prema meni. Moj penis je bio u njenoj vagini, član mornara na straži joj je ulazio u dupe, a Marina je strastveno usisala Serjogin penis u usta. Prvo je Sereginin mlaz sperme zalio Marinkino lice, a zatim je sperma mornara na straži potekla u njeno dupe. Iako sam bio uključen dok mi se vid nije potamnio, nisam mogao završiti i tako sam jednostavno otišao sa svojim penisom u erekciji. Odmah su se Viktor i Ljoha skinuli i zauzeli svoja mesta, a ja sam, sipajući viski u čašu, odneo Marinku. Već potpuno opijena alkoholom i seksom, Marinka je nastavila da ima seks i to joj se dopalo. Molila je: „Dragi moji, još. I dalje te želim. Nemoj stati!".

Prišao sam mornaru na straži i drhteći od želje šapnuo mu da dovuče ovdje svakoga ko želi ženu. Rekao je da je u posadi bilo skoro 30 ljudi, na šta sam se ja nasmiješio i rekao: „U redu. Vuci sve osim starih!” Dvadesetak minuta kasnije, Antokha i njegovi prijatelji su se pojavili u garderobi (bilo ih je šest, a ne četvoro, ali me je to samo još više razbesnelo). Marinka, zanesena Viktorom i Ljohom, nije vidjela da ima više ljudi i stoga se strastveno predala ovoj dvojici, pokušavajući i zadnjicom i ustima. Onda je Ljoka ušla u njena usta, a ja sam doneo svojoj ženi još jedno piće da ispere spermu. Kada je pila viski ne otvarajući oči, prišla su joj dvojica novih (Mishka i Vlad) i ruke su im pružile njeno golo tijelo, milujući joj grudi i vaginu. Marinka je ispila do dna, zavalila se na sofu i zastenjala. Njena vagina je ponovo počela da curi. Shvatio sam da ona nije ni primetila nove ljude i da je jednostavno uživala, potpuno sigurna da su „svi bili isti u areni“. Ovdje je završio i Vitek.

Onda sam joj prišao bliže i na uvo joj predložio da pređe sa sofe na sto. Marinka je rekla: "Da!" a dvije nove djevojke, podižući je u naručje, premjeste je za sto, gdje su položile ćebe. Odmah su se skinuli, prišla su im još dvojica, takođe se svukli i počeli da jebaju Marinu prvo naizmjence, a zatim se podijelili u troje i ponovili. Marinka je popila još malo i nastavila sa seksom. Čim ga nisu okrenuli na stolu. Stenjanje i vriskovi moje žene pomiješani su sa stenjanjem muškaraca koji svršavaju i ljuskanjem članova u njenom tijelu. Ubrzo sam primijetio da je stiglo još ljudi i da se gužvaju na vratima, gledajući preko glava onih koji su stajali na ulazu.

Prišao sam otvorenim vratima i pozvao one koji su stajali u hodniku da uđu, odu do stola i dok čekaju u redu, skinu se da budem spreman i pomilujem Marinku rukama.U garderobi je nastala gužva, muškarci su opkolili sto, na koji su se četiri mornara popela na sto, pojebali moju Marinu u sve njene rupice, a sada su im ruke uvijale njene bradavice, milujući telo njihove supruge, namazano spermom. U hodniku su se začuli koraci i pojavila su se nova lica. Video sam još nekoliko ljudi i odjednom mi je srce poskočilo - primetio sam dvojicu poznanika. Bio je to Jura, muž Marinkine prijateljice i komšija iz naše kuće, ali iz susedne kuće. Istina, nismo se ni pozdravili, ali ipak. Razmislio sam na trenutak, ali onda sam odlučio - šta bude, i odlučio da ih potajno posmatram.

Pokušali Angelica_1 i da pogledaju gdje Marinka leži razapeta na stolu, izvila vratove, pokušavajući vidjeti ženu, ali bilo je puno ljudi i morali su čekati. Tako su muškarci, pošto su završili, naizmjenično odmicali u stranu, ustupajući mjesto sljedećem, a ubrzo su ova dvojica, čekajući svoj red i našavši se kraj stola, odjednom ugledala Marinku i, naravno, prepoznala je. Iz njih je bilo jasno - ŠOKIRANI SU!!. Počeli su o nečemu oživljeno da pričaju, prvo su se trznuli da odu, ali su, osvrnuvši se oko sebe i očigledno ubeđeni da je Marinka sve zbog seksa, da je pijana i nikog nije videla, odlučili da ostanu. Ja sam, skrivajući se iza muškaraca, posmatrao. Sada je njihov red. Oni i još dvoje su se svukli i popeli na Marinkin sto. Jura je legao na Marinku, a komšija joj je stavio penis u usta. Onda su se ponovo začuli jauci moje žene, uh i uh. Marinku su mi blokirali svojim tijelima, a ja je nisam vidio.

Odjednom sam začuo Marinkin glasan vrisak (neću brkati njen vrisak ni sa kim drugim), zatim sekunde potpune tišine i odjednom je nastalo uzbuđenje u celoj garderobi. Uzbudio sam se i pojurio do stola. Probijajući se kroz gomilu golih muškaraca, vidio sam Juru kako leži na Marini.Ležala je otvorenih očiju i nije se micala. Nije bilo vidljivih zenica, samo belci, i shvatio sam da je u nesvesti. Komšija je klečao, savijao se Beach Playboy njene glave, a penis joj je virio u lice. Podigavši ​​glavu, odjednom me je ugledao, pročitala sam mu strah u očima i od toga mu je član Anchutka Stop. “Smiri se!” rekao sam i odmah susreo Yurine oči. I on je krenuo da silazi sa Marinke, ali sam i njega smirio. “Nastavite da se ševite za svoje zdravlje, ali na selu, da niko neće. Baš niko!!!”, rekao sam im i opipao puls svojoj ženi. Puls je bio stabilan. Nagnuvši se prema njenom licu, čuo sam ravnomjerno disanje svoje žene i shvatio da se jednostavno onesvijestila od pretjerane seksualne napetosti i pijanog alkohola. U dubini duše osetio sam radost - ostvario se moj san da jebem ženu dok ne izgubi svest, i ostvario se. Nasmiješio sam se svojim mislima i lagano je pljesnuo po obrazima.

Marinka je tiho nešto zastenjala, zatvorila oči i onda se začuo žamor. Svi koji su bili u blizini pogledali su između Marinkinih nogu i vidjeli da je to mokraća koja teče iz njene vagine. Potapšao sam Juru po ramenu, govoreći, samo nastavi, Marinka će se uskoro probuditi, i pokazao na usta moje žene komšinici. Oklevajući je gurnuo svoj penis u erekciji u njena poluotvorena usta i počeo da se kreće. Muškarci oko nas ponovo su tiho progovorili, prošao je uzdah olakšanja, a ruke onih koji su stajali kraj stola ponovo su se doprli do Marinkinog tijela.

Ostao sam pored supruge dok se ona nije opametila. Marinka se probudila 5-7 minuta kasnije. Otvorila je oči, pogledala oko sebe tupim pogledom na muškarce koji su stajali oko stola, ugledala me pored sebe i tiho upitala: “Šta je to bilo?” Odgovorio sam da se samo isključila, sad je sve u redu i ako hoće neka nastavi.Sve to vrijeme, Yurin član pažljivo je uranjao u nju. Kažem joj: „Vidi ko te jebe. Prepoznajete li?" Marinka je podigla oči, nekoliko sekundi gledala osobu koja je ležala na njoj, a zatim rekla: „Jesi li ti Jurka. Kako si ovde. I komšija takođe. Class!!. U ovom slučaju, moj muž sada može učiniti i vaše žene. Yurok, da li ti smeta. Onda pusti!" I Yurok ga je dao. Jebao sam Marinku jednom, pa je gurnuo u dupe. Onda je, nakon odmora, napravio još jedan pokret između njenih nogu i u usta, i dok se odmarao, rekao mi je da je moja Marinka bolja od njegove i da njegova žena ne zna kako da to da u usta i neće ne daj joj to u dupe. „Nema problema – naučiću te. Bikovu ne smeta njegova Lariska. Mislim da ni tebi neće smetati
. U mom telefonu pržiš moju ženu u punom sjaju. Napravio sam video!”, rekao sam mu. Jurka nije progovorio ni riječi i nekako je neprimjetno nestao.

Uglavnom, kada se Marinka konačno probudila, došlo je do takve grupe jebanja koju smo supruga i ja, naravno, htjeli, ali smo se bojali. Uhvatila se za ovu stvar s novom snagom, cijedila je i isisavala sve sokove od svih koji su te večeri posjetili garderobu. Pijenje i golo tijelo žene koja je izdala toliko da je seksualno ludilo sve zahvatilo. Jauci muškaraca i žena, miris sperme je bio u garderobi. Sljepoočnice su mi lupale, a oči su mi bile tamne. Činilo mi se da će mi mozak eksplodirati od uzbuđenja. Marinku su jebali jedan po jedan, odmah ustupajući mesto sledećem, dolazili su redom, ko je hteo - u usta, ko je hteo - u guzu, ko je hteo - na stomak, na leđa, u vaginu. Jebali su se po dvoje ili troje, zauzimajući sve rupe odjednom. I uzela je članove u obje ruke i trzala ih.

Definitivno nije imala toliko sperme.Istina je što kažu - NEMA GRANICA SAVRŠENSTVU. Koliko ih je bilo - iskreno, ne znam, ne sjećam se. Tada sam bio kao u magli, a od svega što se poslije dešavalo samo sam se generalno sjećao bljeskanja pripadnika različitih veličina - ne sjećam se lica. Zamijenili su jedno drugo nakon što su isprskali još jedan teret sperme na ili u tijelo moje žene. Sjećam se kako sam izlio vodu iz flaše između Marinkinih nogu da sperem spermu s nje i osvježim njene rupice. Do jutra smo se preselili u Viktorovu kolibu i nosili Marinku na rukama, jer joj je bilo bolno hodati, ali to nije umanjilo njenu želju. Bilo je samo manje ljudi, ali preostalih 8 (plus ja i Viktor) članova posade ponašali su se dostojanstveno.

Došao sam sebi kad sam se našao kod kuće. Marinka nije bila tamo. Pokušao sam da se setim gde sam je izgubio, ali nisam mogao ničega da se setim dok je nisam nazvao. Ispostavilo se da je ona ipak ostala na brodu sa Viktorom i sasvim ozbiljno odlučila da krene s njim na putovanje, koje je, kako su vlasnici njihove kompanije obećali, trebalo da bude kratke dve-tri nedelje do Kurila. Ostrva i nazad. I prije nego što sam je poslao s njim, pitao sam da li razumije da će morati davati svaki dan svima koji je žele. “Još dajem. U meni su Bikov i. Antooša, ćuti, boli. Obožavam ih, tako su dobri!!. Neka bude tako. Želim da probam ovo - i pokušaću!!!”, rekla je kroz jauke. Nije bilo smisla svađati se, pa sam isključio telefon.

Sve je ispalo kako sam i očekivao - cijeli let (srećom, menstruacija je prošla prije odlaska na let) tukla ju je cijela posada, redom i zajedno.Kada se brod vratio u luku, moja supruga nije bila na brodu - Viktor je rekao da je prešla na drugi, mnogo veći - posada nije bila 26 ljudi (kao na njegovom brodu), već 48. Vitek je rekao da su oni bili privezani na moru za drugi brod, gdje se njihov kapetan hvalio Marinkom kapetanu drugog broda, a on ih je, vidjevši je (njih trojica su je jebali u kabini glavnog strojara, gdje je bio pozvan), nagovorio da daju nju njemu (ili je možda prodati?).

Kako se ispostavilo, kada je Marinka ugledala tog kapetana, odmah ga je položila na sebe pred njima, a nakon seksa spakovala stvari i prešla na njegovu kočaricu. Šta se tamo desilo, mogu samo da nagađam. Ali nisam gubio vrijeme ni na obali - prilično sam lako zaveo Larisku, Viktorovu ženu, i imao je cijelo vrijeme njegovog odsustva, prilično lako je nagovarao i u usta i u guzicu. Štaviše, dok je išla do mene u taksiju, taksista ju je usput pojebao. Od nje sam saznao da mi je Vitek telefonom pričao o razvratu sa Marinkom na brodu. Pa kad se vratio sa leta, Lariska je nas dvoje hranila njime i izgledalo je kao da joj tek gori apetit (haha, i moj je tako počeo.).

Jurkina žena je takođe spremna. U svakom slucaju ako si vec uspeo da je pojebes, onda ce ona to uzeti u usta (ako je ubedis da poljubi u glavu, onda mislim da cu drugi put da joj sperem u usta i naucicu je kako i gutati.)

Moja draga je pobegla, ali mislim da će se ipak vratiti, mada sumnjam. Videćemo!

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 80 Prosek: 4.6]

7 komentar na “Studentske zarade Cuckold price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.